Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجیهای سراسری در آمریکا نشان می‌دهد «جو بایدن» نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حدود ۱۱ درصد از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی این کشور پیش افتاده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد «جو بایدن»، نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نزدیک به ۱۱ درصد از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور پیش افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «هیل» نتایج نظرسنجی مشترک موسسه‌های افکارسنجی «Firehouse Strategies» و «ptimus» از حمایت ۵۴ درصدی پاسخ‌دهندگان از بایدن و حمایت 43 درصدی از ترامپ حکایت دارد.  نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه «گویینی پیاک» در هفته گذشته نیز از پیشتازی 11 درصدی  بایدن حکایت دارد. در نظرسنجی موسسه «ریل کلییر پالتیکس» هم جو بایدن  با اختلاف 5.5 درصدی از ترامپ پیش افتاده بود.

نظرسنجی موسسات Firehouse-Optimus همچنین نشان داد که مردم آمریکا در رابطه با مدیریت دوره کرونا رضایتمندی بیشتری از فرمانداران ایالتی تا ترامپ و کنگره داشته به طوریکه میزان رضایت از فرمانداران ایالتی 72 در صد، ترامپ 48 درصد و  کنگره 47 درصد بود.

نظرسنجی این موسسه نشان داد که 31 درصد «موضوع اقتصادی» را اولویت نخست و 22 درصد «مراقبتهای بهداشتی» را اولویت اول خود میدانند.

این نظرسنجی با مشارکت 1557 نفر مورخ 16 تا 23 ماه مه (شنبه 27 اردیبهشت تا شنبه سوم خرداد) با حاشیه خطای 5.6 انجام شد.

نتایج یک نظرسنجی دیگر در آمریکا نشان می‌دهد عملکرد ضعیف ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا موجب پیشتازی 8 درصدی رقیب دموکرات او در انتخابات سال جاری شده است.

طبق نتایج نظرسنجی مشترک خبرگزاری «رویترز» و شرکت «ایپسوس»، انتقادات از عملکرد دولت ترامپ در قبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا، موجب افزایش فاصله محبوبیت وی از جو بایدن  شده است.بر اساس این نظرسنجی، ۴۱ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد دولت ترامپ در کاخ سفید را قابل قبول می‌دانند که نسبت به نظرسنجی ماه گذشته ۴ درصد کاهش داشته است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است