Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@20:10:13 GMT

حمایت خیرین سلامت از سازمان اورژانس کشور

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۰۰۵

به گزارش ایلنا، امروز هفتم خردادماه ۱۳۹۹ در جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی از مجمع خیرین سلامت با پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور برگزار شد، در خصوص نیاز‌های این سازمان برای حمایت از سوی خیرین سلامت گفتگو شد.

پیرحسین کولیوند ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در مجمع خیرین سلامت به تلاش‌های پرسنل و همکاران اورژانس در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با همه نیاز‌ها و کمبود‌هایی که سازمان اورژانس کشور با آن مواجه است، اما تمام کارکنان این سازمان خالصانه و با تمام قوا به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مصدومین و حادثه دیدگان بودند و نمونه بزرگ آن را در مقابله با کرونا ویروس شاهد بودیم که اورژانس در خط مقدم آن قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه سید حسین میر شفیع مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری و مشاور وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های اورژانس کشور، در خصوص زیرساخت‌های عمرانی شهری اعلام آمادگی و همکاری می‌کنیم.

شفیع افزود: سازمان اورژانس کشور نیازمندی‌ها و اولویت‌ها و نقشه‌های لازم را تهیه و به خیرین اعلام کنند تا پس از بررسی‌های لازم، با تنظیم تفاهمنامه‌های سه جانبه کمک‌های مورد نظر در حد استطاعت خیرین جذب و موجبات تقویت هر چه بیشتر خدمات اورژانس به هموطنان عزیز فراهم آید.

در پایان جلسه پیرحسین کولیوند ضمن تشکر از مجمع خیرین تاکید کرد: هر گونه حمایت از جمله ساخت پایگاه، راه، جاده، خریداری و اهدا زمین، آسفالت محوطه، تسطیح زمین برای پد هلی کوپتر و جانمایی آن و ... جز نیاز‌های ضروری سازمان اورژانس است که دست یاری خیرین را می‌فشاریم و امیدواریم با جذب این کمک‌ها بتوانیم در خدمت رسانی سریع به مصدومین و حادثه دیدگان و کوتاه کردن فاصله کمک رسانی قدم‌های موثرتری برداریم.

این جلسه با حضور پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور، سید حسین میر شفیع مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری و مشاور وزیرراه و شهرسازی، سیدعباس پورهاشمی قائم مقام مجمع خیرین سلامت، حسن نوری ساری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور، صابری فر مدیریت داوطلبان و سازمان‌های مردم نهاد، پیمان صابریان رییس اورژانس تهران، و خیر بزگوار آقای جوانمردی در سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیرحسین کولیوند سازمان اورژانس کشور پیرحسین کولیوند خیرین سلامت مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور