Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم از اجرای ۸۹ درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی قم به‌صورت الکترونیک خبرداد.

سید رضا موسوی روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم، گفت: خوشبختانه روند توسعه خدمات الکترونیکی دولتی در قم بسیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۹ درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی قم به‌صورت الکترونیک صورت می‌گیرد.

وی با ذکر این مطلب که در ارزیابی‌های صورت گرفته از وضعیت دستگاه‌های اجرایی قم ازنظر ارائه خدمات دولت الکترونیک به شهروندان، ۶۸ درصد آن‌ها موفق به کسب امتیاز موردنظر شدند، گفت: نرخ تحقق دولت الکترونیک در قم ۹۰ درصد است و مردم هر تقاضا و یا درخواستی که داشته باشند، مطرح می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات استانداری قم تصریح کرد: هدایت مردم به سمت دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت خدمت‌های مختلف یکی از شاخص‌های مدنظر در موضوع دولت الکترونیک قم است. ۶۱ درصد این شاخص محقق شده و باید با متمرکز شدن روی آن، درصد تحقق آن را امسال به دست‌کم ۸۵ تا ۹۰ درصد ارتقا دهیم.

وی افزود: در بررسی چهار مرحله اجرای دولت الکترونیک در قم، موضوع تعامل بین دستگاهی بیش از موارد دیگر موردتوجه قرارگرفته است. دستگاه‌های اجرایی استان علاقه زیادی به نقل‌وانتقال اطلاعات با یکدیگر دارند.

موسوی اظهارکرد: در همین راستا جلسه‌هایی با دستگاه‌های خدمات رسان استان مانند شرکت‌های توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و گاز انجام شد. در حال حاضر اتصال شرکت برق قم به سامانه اطلاعات مکانی و جغرافیایی در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه قرار دارد، و بلافاصله پس‌ازاین انعقاد، کلیه استعلام‌های این شرکت به شیوه الکترونیکی قابل انجام است.

وی با ذکر این مطلب که تراکنش‌های استعلام شرکت گاز استان نیز که با محدودیت‌هایی مواجه بود، با هماهنگی که با تهران انجام دادیم افزایش پیدا کرد، یادآورشد: با توجه به‌ضرورت استعلام کد پُستی جهت ارائه خدمات شهرداری به شهروندان، با هماهنگی که با این نهاد صورت گرفت، مقرر شد این استعلام به‌صورت الکترونیکی صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداري خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف فوری اراضی ملی خمینی‌شهر
  • رفع تصرف ۲۰۰ میلیاردی اراضی ملی خمینی‌شهر
  • این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)