Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی نوروز زاده شهردار بافق از افتتاح بلوار شهدای این شهرستان خبرداد و گفت: این بلوار ترافیک مسیر ورودی از استان کرمان را به کنارگذر شمالی در محور بافق یزد روان می‌کند.

او افزود : بلوار شهدا در مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان از سوی شهرداری احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بافق به عملیات اجرایی این بلوار اشاره کرد و اظهار داشت: تملک و آزاد سازی املاک واقع در مسیر خاکبرداری، زیرسازی، نصب سنگ جدول آسفالت و علائم ترافیکی برخی از عملیات اجرایی این بلوار است.

نوروز زاده ادامه داد: در این مسیر برای دفع روان آب‌ها و سیلاب‌های احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شده که در زمان بارندگی مشکلی ایجاد نشود.

او همچنین با اشاره به توسعه راه‌های درون شهری، گفت: تا پایان سال بیش از ۷۰ هزار مترمربع توسعه راه‌های درون شهری در بافق اجرا می‌شود که برای آن اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

شهردار بافق تصریح کرد: تکمیل و افتتاح محور گردشگری باقر آباد و صادق آباد بافق از مهمترین این راه‌ها است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است

تین نیوز

سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: طبق قانون توسعه و مدیریت مصرف سوخت باید میزان سفرهای حمل ونقل درون شهری به ۷۵ درصد برسد که در حال حاضر زیر ۵۰ درصد است

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز است و نسبت به قانونی که پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان مصرف سوخت، بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها و براساس بار است و با توجه به آنکه مقرر شده است ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه