Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند مصدوم شده است.

طرفداری- سه شنبه شب از هفته 28 رقابت های بوندس لیگا، دورتموند در خانه مغلوب بایرن مونیخ شد تا تقریباً از کورس قهرمانی باز بماند.

به گزارش مارکـا، اما این تنها خبر بد برای زنبور ها نبود، چرا که ارلینگ هالند، مهاجم 19 ساله این تیم در دقیقه '72 بازی مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش یان فیورتوفت، بازیکن سابق و خبرنگار فعلی دنیای فوتبال، مصدومیتی عجیبی گریبان گیر هالند شده است. فیورتوفت در این رابطه گفت:

هالند با داور مسابقه [آقای توبیاس اشتایلر] برخورد کرد و دچار پیچ خوردگی زانو شد و دلیل تعویضش همین بود.

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند هم در این رابطه گفت:

فکر نمی کنم این مصدومیت خیلی جدی باشد؛ او در زانوی خود احساس ناراحتی کرد اما نمی دانیم که مشکلش چیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس

اخراج ستاره اروگوئه‌ای برای بلوگرانا به گران‌ترین شکل ممکن تمام شد.

طرفداری | بارسلونا بهای اخراج رونالد آرائوخو را با حذف از لیگ قهرمانان اروپا پرداخت کرد.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. تا اواسط نیمه اول، همه چیز به سود بارسلونا پیش می‌رفت و تیم ژاوی هرناندز رفته‌رفته برای یک صعود شیرین به نیمه‌نهایی آماده می‌شد، تا این‌که یک اتفاق غیر منتظره، جریان بازی را 180 درجه عوض کرد.

در دقیقه 29 مسابقه، رونالد آرائوخو پس از سرنگون کردن بردلی بارکولا چسبیده به محوطه جریمه و جلوگیری از پیش‌روی وینگر پاری سن ژرمن به سمت دروازه بارسلونا، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. اخراجی که عملاً کمر آبی‌واناری‌ها را شکست و خیلی زود گل‌ها یکی پس از دیگری وارد دروازه مارک آندره تراشتگن شدند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان، آرائوخو تصمیم اشتباهی گرفت و باید اجازه شوت‌زنی را به بارکولا، بدون توجه به این‌که توپ گل می‌شد یا نمی‌شد، می‌داد؛ چرا که اولاً شیرازه یک تیم 10 نفره شدن سریع‌تر از هم می‌پاشد و از طرفی، بارسا به دلیل برتری دو گله (در مجموع) تا آن لحظه از مسابقه، از شانس بسیار بیش‌تری برای صعود برخوردار بود.

تعدادی از هواداران بارسلونا خشمگین از رونالد آرائوخو، به اینستاگرام ستاره اروگوئه‌ای هجوم بردند و در قسمت کامنت‌های آخرین پست اینستاگرام او، عصبانیتشان را ابراز کردند. این هواداران، آرائوخو را مقصر اصلی شکست بارسا می‌دانند. زیر پست آرائوخو، کامنت‌هایی از این قبیل دیده می‌شود:

ما نمی‌بخشیمت. برو بایرن مونیخ.

برگرد به اروگوئه. 

با تمام وجود ازت متنفرم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس