Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم خرداد در پیام‌رسان‌های شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در راستای شفاف‌سازی تخلفات سازمان‌ها و ترجمان‌ها، با توجه به اعتماد به شما، بنده می‌خواستم یک تخلف از سازمان نظام‌مهندسی استان تهران را افشا کنم.
ارجاع کار نظارت باید طبق قانون توسط نظام‌ مهندسی بدون دخالت مالکین و مهندسین ناظر انجام شود، اما برخی مهندسین ناظر با رانت و نفوذ و رشوِ به کارمندان ، سیستم رو به صورت موقت از حالت ارجاعی به انتخابی تغییر می‌دهند و ناظر پروژه‌های دلخواه خود می‌شوند.
لطفا با انعکاس این تخلف هر چه سریع‌تر موجبات منع این تخلف را میسر بفرمایید. با تشکر از حسن توجه شما


اخیراً تعداد این نوع پیامک‌ها خیلی زیاد شده  است و افراد سودجو مبادرت به ارسال پیامک به شیوه بالا می‌نمایند تا گاهاً افرادی که درصدد حواله پول هستند به دام بیفتند. لذا خواهشمندم در صورت امکان اطلاع‌رسانی کنید تا کسی به دام این افراد شیاد نیفتد.


چای محمود سال 97  خریدم، ۳۰ هزار تومان الان شده ۶۵ هزار تومان در عرض دو سال، یعنی سالی ۵۰ درصد، حقوق‌ها چقدر بالا می‌ره! یعنی برای خورد و خوراک چند سال دیگِ با مشکل مواجه می شن مردم، بعد تلویزیون تبلیغ فرزند بیشتر هم می‌کند! جالبِ.


حقوق نیروهای شرکتی وزارت بهداشت دو ماهه پرداخت نشده است. حقوق برج یک و برج دو. چرا مسئولین دروغ می گویند. تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به کجا رسید. پرسنل درگیر کرونا و توقع کم. خدایا خودت کمک کن. ممنون اگر پیگیری کنید.


من محمد اژدری هستم از دانشجوهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر . همانطور که احتمالا در جریان هستید دانشگاه امیرکبیر از هفتم تیرماه امتحان های ترم رو حضوری اعلام کرده و ما هر چقدر که اعتراض کردیم، هیچ‌ جوره کوتاه نمیاد. با اینکه هم دانشگاه هم ما و هم همه میدونن که تامین کردن بهداشت این همه دانشجو آن هم در این وضعیت کاملا غیرممکن هست. من و خیلی از دوستامون که اونجا درس می خوانیم خوابگاهی هستیم و جان خودمان و خانوادمان در خطر است.  همچنین غیر از ما بقیه دانشجوها و اساتید و ... با این حماقت به خطر میافتند.
الان مسئله جان دانشجوهای امیرکبیر و خانواده‌هاشون هست و امیدواریم شما با رسانه‌ای که در اختیار دارید، صدای ما را به یک جایی برسانید
خیلی ممنونم.

 

سلام وقت بخیر. خواهشمندم به مشکلات مسکن مهرگان رسیدگی کنید. مجتمع فیرون سازه.

 

خواستم بهتون بگم سایت ایران خودرو برای ثبت نام خودرو باز می شود ولی هیچ خودرویی را برای ثبت نام نمی آورد. (هیچ برنامه فروشی متناسب با درخواست شما موجود نمی باشد).

 

حقوق نیروهای شرکتی وزارت بهداشت دو ماهه پرداخت نشده است. حقوق برج یک و برج دو. چرا مسئولین دروغ می گویند. تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به کجا رسید. پرسنل درگیر کرونا و توقع کم. خدایا خودت کمک کن. ممنون اگرپیگیری کنید.


ما پرستاران شرکتی وزارت بهداشت پا به پای نیروهای رسمی زحمت می‌کشیم ولی متاسفانه گویا سیستم ما را پرستار نمیدونه!!! خواهشا می‌کنم صدای ما باشین و کمک‌مان کنید به حقمان برسیم.  خواسته ما حذف شرکت‌های مافیایی وزارت بهداشت و درمان و تبدیل وضعیت نیروهاست. از شما عاجزانه تقاضای رسیدگی کامل تا برچیده شدن این شرکت‌های دلال و زالو صفت را داریم. ممنون.


سلام درباره چک صیاد رفتم نمایندگی می گوید که باید چک صیاد داشته باشید. بهشون میگیم چک صیاد حذف شد می گویند که نه باید باشه تو را به خدا رسیدگی کنید شهرستان نیشابور.


شما چرا گزارشی از گرانی چند برابری فلزات مثل پروفیل و میلگرد تهیه نمی کنید. بابا مردم به فنا رفتن به دادِ مردم برسین همه این گرانی ها رفتن پشتِ کرونا مخفی شدن.

 

چرا پیگیر بیمه بیکاری نیستید. آخه منه کارگر بدبخت بیچاره دستم به کجا بنده ؟ خدا لعنت کنه باعث و بانی این کارو. خدا لعنت کنه تامین اجتماعی و کارفرما و وزارت کار رو.

 

پدر و مادر بنده سالهای قبل بدلیل بی سوادی و دسترسی نداشتن به خدمات دولتی نتوانستند فرم سهام عدالت بگیرند و هم اکنون فاقد این سهام می باشند خیلی از روستانشینان شرایط مشابه دارند. لطفا پیگیری کنید چاره این افراد چیست.


متاسفانه مجموعه ورزشی شهدای کن واقع در شهران بلوار کوهسار کوچه مدرسه بجز چند روز که بخاطر تعطیل بود فعالیت داشت از همان ابتدای بیماری منحوس کرونا و ابلاغ رسمی تعطیلی تا روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹ لطفا پیگیری فرمائید  با تشکر


خواهش می‌کنم پیگیر تعطیلی دربند محله چناران هم باشید واقعا محیط زندگی ما در معرض آلودگی زیادی قرار گرفته، پنجشنبه و جمعه جمع کثیری از مردم با زیرانداز و چایی و جوجه به دربند هجوم آورده بودند، خواهش میکنم برای جلوگیری از شیوع کرونا ،دربند را دوباره تعطیل کنید.


روستای ما رزکوئیه سه کلیومتری بافت هست ولی هنوز از امکانات هیچی ندارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شبکه های اجتماعی شرکتی وزارت بهداشت نیروهای شرکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • سندروم پس از کرونا چیست؟