Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نخستین برنامه سفر سه روزه خود به گیلان با همراهی ارسلان زارع استاندار، از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت - قزوین بازدید کرد.

همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان، از روند تکمیل پروژه احداث راه آهن رشت - کاسپین - بندر انزلی بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسید؛  عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز از خردادماه سال گذشته آغاز شده است.

همچنین راه آهن رشت - کاسپین- بندر انزلی پروژه ای راهبردی و در مسیر کریدور شمال – جنوب در دست اجراست که اتمام و بهره برداری آن می تواند در حوزه صادرات و گردشگری تحولات خوبی را برای گیلان و ایران رقم بزند.

قطعه 6 راه آهن قزوین – رشت از کیلومتر 185 (جاده جیرده) آغاز و پس از قطع جاده رشت – فومن و با عبور از روستاهای کمسار، پس ویشه و کفترود (نرسیده به جاده پیربازار) خاتمه می یابد. طول این قطعه نزدیک به 17 کیلومتر است و افزون بر 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 94 آبرو به طول 312 متر و نیز هشت پل خاص به طول 273 متر در این قطعه کار می شود.

 قطعه 7 این خط ریلی نیز در محدوده کیلومتر 210 به سمت منطقه آزاد انزلی جدا می شود و این راه را به بندر کاسپین متصل می کند و طول آن نزدیک به 20 کیلومتر است. تعداد کل آبروهای این قطعه 96 آبرو به طول 285 متر و پل های خاص آن نیز 9 پل به طول 266 متر است.

 حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، بازدید از روند اجرای پروژه دو سد شفارود رضوانشهر و پلرود رودسر از دیگر برنامه های سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به گیلان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران راه آهن سازمان برنامه و بودجه گردشگری بندر انزلی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو کذب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود منظور در صفحه مجازی خود نوشت: «ضمن تکذیب هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو، تاکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.»

کد خبر 739324

دیگر خبرها

  • آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود