Web Analytics Made Easy - Statcounter

سور و ساتی که کرونا آن را به خاموشی سپرد، ناگفته‌هایی از 20 سال وکالت برای مردم، وضعیت هیچ شهرستانی در استان اصفهان قرمز نیست، دست‌آوردی به نام «پرونده سلامت» در سایه کرونا، ماموران پلیسی که توانایی صحبت کردن را به بانوی محروم روستایی بازگرداندند؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه‌شنبه ششم خرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

سور و ساتی که کرونا آن را به خاموشی سپرد

تعطیلی تالارهای عروسی و شیوع ویروس کرونا مانع آغاز زندگی مشترک بسیاری از زوج‌های جوان و سبب کاهش ازدواج شده است.

سالک: مجلس مقتدر و انقلابی در گرو پرهیز از اختلاف/ ناگفته‌هایی از 20 سال وکالت برای مردم

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده 5 دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین اولویت های مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم در مقابل تیرهای زهرآلود دشمنان و برخی جریانات داخلی است، نمایندگان باید از هرگونه اختلاف پرهیز کرده و وحدت داشته باشند تا مجلس مقتدر شکل بگیرد.

وضعیت هیچ شهرستانی در استان اصفهان قرمز نیست/ بازگشایی دانشگاه‌ها از 17 خرداد

استاندار اصفهان گفت: در خصوص بیماری کرونا، در حال حاضر هیچ نقطه قرمزی در استان وجود ندارد و شهرستان‌های ما در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند ولی این به معنای پایداری شرایط نیست و چه بسا این امور به واسطه عملکرد مسؤولان یا رفتارهای مردم به سمت بهتر یا بدتر شدن سوق پیدا کند.

دست‌آوردی به نام «پرونده سلامت» در سایه کرونا/ مردم خود را برای زندگی با کرونا وفق دهند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مسأله پرونده سلامت، دست‌آورد بسیار خوبی برای کشور به حساب می‌آید که طی آن به‌طور هوشمندانه به سراغ افراد پرخطر مانند مادران باردار، افراد با فشار خون بالا، دیابت و ... رفتیم و آموزش های لازم برای آن‌ها ارائه شد.

ماموران پلیسی که توانایی صحبت کردن را به بانوی محروم روستایی بازگرداندند

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان، در اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، بخشی از هزینه عمل جراحی یک فرد کم‌بضاعت را تامین کردند.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مجلس شورای اسلامی سلامت وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی متعلق به شبکه سه است. ۶۹.۲ درصد از مردم ایران، مخاطب رسانه ملی هستند و شبکه سه سیما نیز با ۴۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون شد.

به گزارش ایسپا، در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ۶۹.۲ درصد از ایرانیان، برنامه‌های رسانه ملی را تماشا می‌کنند و بعد از شبکه سه شبکه آی‌فیلم با ۳۵.۲ و شبکه یک با ۲۱ درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی شامل مردان آهنین، محفل، شب‌خوش، فوتبال‌برتر، پانتولیگ، معرکه و ماه من متعلق به شبکه سه سیما است.

دیگر خبرها

  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است