Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@10:03:07 GMT

موادفروش محله ابوذرلو رفت/مردم گزارش دادند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۵۵۵

موادفروش محله ابوذرلو رفت/مردم گزارش دادند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ ایوب صالحی با اشاره به کشف مواد مخدر در محله ابوذر گفت: ساعاتی قبل در پی وصول اخبار مردمی مبنی بر اینکه «فردی در انباری محل سکونتش اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر می‌کند»، تیم عملیات کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در محل حاضر می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهروندان ادعا می‌کردند این فرد سابقه فروش مواد مخدر در غرب تهران را هم داشته است، موضوع در دستور کار کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن تصریح کرد: مراتب به مقام محترم قضائی اعلام می‌شود تا از این طریق دستورات لازم برای ورود به مخفیگاه انجام شود و پس از آنکه دستور ورود به مخفیگاه متهم صادر شد، تیم عملیات کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن با دو نفر از مأموران یعنی در مجموع سه نفر به مخفیگاه مورد نظر وارد می‌شوند.

به گفته سرهنگ صالحی، در این مخفیگاه دو نفر دستگیر می‌شوند که یکی فروشنده مواد مخدر و دیگری خریدار مواد مخدر بوده است.

وی گفت: فرد اول یعنی فروشنده مواد مخدر حدود ۲۸ سال سن دارد که خودش فاقد سابقه کیفری ولی هر دو برادرش به واسطه خرید و فروش مواد مخدر در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گفت: نفر دوم خریدار مواد مخدر و معتاد متجاهر است که برای خرید مواد مخدر به این مخفیگاه مراجعه کرده و این فرد هم دستگیر می‌شود.

سرهنگ صالحی با اشاره به نوع مواد مخدر کشف شده از این مخفیگاه گفت: در این مخفیگاه حدود ۸۰۰ گرم ماده مخدر شیشه و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شده که پس از دستگیری، متهم به همراه مواد کشف شده به کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده اقرار می‌کند که حدود پنج سال در این آپارتمان ساکن بوده که به علت مشکلات مالی تصمیم می‌گیرد آپارتمان خودش را به فروش برساند ولی با خریدار توافق می‌کند که انباری این ساختمان نزد خود او باقی بماند البته این فرد انباری را محلی برای اعمال مجرمانه خود و فروش مواد مخدر کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در پایان گفت: هوشیاری مردم محل و اطلاع‌رسانی آنها به پلیس سبب شد این فرد دستگیر شود. از این رو به تمامی شهروندان توصیه می‌شود که همچنان در محل زندگی خود و تعاملاتشان هوشیار باشند و کوچک‌ترین مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا شهر از لوث وجود این خلافکاران پاک شود.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ ایوب صالحی رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن کشف مواد مخدر کشف ۸۰۰ گرم شیشه و ۲۰۰ گرم تریاک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • کشف 3 تن مواد مخدر در یک ماه گذشته
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم