Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@13:02:57 GMT

تصویری متفاوت از زمان‌

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۵۹۱

تصویری متفاوت از زمان‌

شاید تصورتان از سریال‌های ترکیه‌ای همان چیزی باشد که چند سالی است از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود‌؛ سریال‌هایی ضعیف با داستان‌هایی سطحی؛ اما سریال «عطیه» این تصور را تا حد زیادی برهم می‌زند. «عطیه» داستانی ماورایی دارد و نامش از طرفی به نام شخصیت اصلی سریال بازمی گردد و از طرفی به استعداد و توانایی‌های ماورایی اشاره دارد که ممکن است در وجود انسانی قرار داده شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





 داستان درباره دختری نقاش به نام عطیه است که از کودکی سمبلی را نقاشی می‌کند و متوجه می‌شود در حفاری‌های تپه‌ای تاریخی در ترکیه شبیه همان سمبل پیدا شده است. سفر او به آن محوطه تاریخی زندگی خودش و خانواده‌اش را دگرگون می‌کند چون رازهایی تازه فاش می‌شود و عطیه پی به توانایی هایش می‌برد‌. اگر سریال آلمانی «Dark» را دیده و دوست داشته اید به احتمال زیاد از این سریال هم خوشتان می‌آید چون شباهت‌هایی به آن سریال دارد. قصه‌ای پیچیده که با بازی‌های خوب اجرا شده است. برن سات بازیگر زن معروف ترکیه نقش عطیه را بازی کرده و مهمت گونسور بازیگر دیگری که او هم در میان بازیگران ترکیه‌ای شناخته شده است نقش مقابلش را دارد. «عطیه» تصویری واقعی از زندگی مردم ترکیه و ساکنان استانبول نشان می‌دهد؛ برخلاف آنچه در سریال‌های ماهواره‌ای تابه حال دیده اید. بد نیست این را هم بدانید که سریال براساس کتابی به نام «بیداری جهان» نوشته شِنگول بوی باش نویسنده ترکیه‌ای ساخته شده و می‌شود گفت درباره زمان است؛ زمانی که سریال «عطیه» می‌گوید شاید با آنچه که تا به حال درباره‌اش می‌دانیم متفاوت است.

عطیه
کارگردان: اوزان آچیکتان
بازیگران: برن سات، مهمت گونسور، ملیسا شنسولون
شبکه: نتفیلیکس
سال ساخت: ۲۰۱۹‌

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا

سردار آزمون پس از مصدومیت چند هفته‌ای موفق به گلزنی مقابل تیم بولونیا شد. گلی که باعث مصدومیت دروازه‌بان رقیب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • ببینید | اقدام متفاوت رئیسی در سفر به پاکستان
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • دختر ۹ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس