Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بر اساس بخشنامه علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، ساعات کار ادارات‌کل، سازمان‌ها و مراکز وابسته به وزارت آموزش و پرورش از 10 خرداد اعلام شد.

بر اساس این بخشنامه، پیرو بخشنامه شماره  710.5 و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه خرداد ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز شنبه مورخ 10 خرداد 1399 تا اطلاع ثانوی، ساعت کار ادارات از ساعت 7:30 تا 14:30 تعیین شده و کلیه کارکنان باید در محل کار خود حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، کارکنان با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در محل کار خود حضور می‌یابند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صادق ستارى فرد به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى، با حضور در مجتمع شهید رجایى ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزى شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح براى دانش آموزان دوره هاى چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزى و براى دانش آموزان دوره ششم ابتدایى به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمى در ارومیه تا پایان سال تحصیلى جارى در طرح شرکت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • امکان افشای سئوالات آزمون های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • امکان افشای سئوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش