Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:12:34 GMT

محور دهدز - ایذه - سد کارون ۴ بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۸۱۷

محور دهدز - ایذه - سد کارون ۴ بهسازی می‌شود

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: مجوز برگزاری مناقصه به منظور بهسازی محور دهدز- ایذه -سد کارون ۴ صادر شد.

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: محور ایذه - دهدز از محورهای ترانزیتی و با اهمیت استان خوزستان است که بنا به وضعیت و شرایط رویه راه، در سالیان گذشته هزینه های زیادی صرف نگهداری و بازسازی آن شده است ولی به دلیل خرابی شدید رویه راه، پروژه های اجرا شده، ظرفیت مناسب جهت تردد در محور مذکور را نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین سال گذشته با تعریف یک پروژه به مبلغ ١٣٠ میلیارد ریال ادامه فرآیند بهسازی رویه محور ایذه - دهدز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان قرار گرفت که به دلیل عدم تخصیص اعتبار، روال اجرایی پروژه یاد شده در مقاطعی دچار توقف شد و یا به کندی پیشرفت داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده از طریق تخصیص بخشی از اعتبار و قیر و تزریق آن به پروژه یاد شده، از ابتدای هفته گذشته مجدد فعالیت اجرایی پروژه آغاز شد.

بهرامی نیا تاکید کرد: با از سرگیری عملیات اجرایی پروژه بهسازی محور ایذه به سمت دهدز، این اداره کل درصدد اضافه کردن اکیپ اجرایی دوم در قالب این پروژه است که با تدابیر اتخاذ شده این مهم نیز محقق خواهد شد تا فرآیند اجرای پروژه شتاب بیشتری به خود گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، وی ادامه داد: همزمان با فعال سازی پروژه فعلی، پیگیری های فراوانی جهت تأمین و تخصیص اعتباری از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد که با سفر معاون راهداری سازمان، مجوز برگزاری مناقصه به منظور بهسازی محور دهدز- ایذه -سد کارون ۴ صادر شد که در مرحله برگزاری است تا تمامی مشکلات این محور به منظور حفظ سلامت سفر و تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده ای مطابق با وظایف ذاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، مرتفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: این اداره کل با تعریف پروژه های دیگری که هم اکنون به صورت فعال در حال اجرا هستند، درصدد بهبود وضعیت محور اهواز - هفتکل- باغملک- ایذه- دهدز است که براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری می توان از این محور به عنوان یکی از محورهای با کیفیت استان خوزستان یاد کرد.​

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی راهداری و حمل ونقل جاده ای جاده های خوزستان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون ۵۶ کارگاه جاده‌ای در استان مرکزی فعال است و به طور حتم تخصیص منابع مالی در شتاب بخشی به اجرای طرح‌های عمرانی نقش کلیدی دارد که امید است در راستای افزایش رضایتمندی مردم این مهم در اسرع وقت محقق شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: اکنون عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در حوزه نگهداری راه‌ها، توسعه ابنیه فنی، ارتقای ایمنی، ساخت راه‌های روستایی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل با جدیت پیگیری می‌شود.

جهانی افزود: در فاز نخست ۵۶ طرح شامل هشت پروژه لکه گیری و روکش آسفالت، هشت پروژه ابنیه فنی، شش پروژه ساخت راه روستایی، ۱۱ طرح بزرگ ایمنی، ۱۵ طرح راهداری محوری، یک پروژه ترافیکی و هفت پروژه ساخت و توسعه راهدارخانه‌ها، سوله‌ها، پلیس راه و پایانه بار در سطح استان مرکزی فعال شده که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعداد این کارگاه‌ها به بیش از ۲ برابر خواهد رسید.

جهانی اعتبار لازم برای تکمیل طرح‌های در دست اقدام را بیش از ۸۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در ادامه گفت: پیگیری امور تا حصول نتیجه، تکلیف و وظیفه ذاتی مجموع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است و ایجاد تعامل و تعادل بین مطالبات مردم، مطالبات پیمانکاران و پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجرایی، از مهم‌ترین عوامل و اهداف در دستیابی به نتیجه مورد نظر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار همسو با سایر طرح‌های یاد شده خبر داد و افزود: افزایش سطح ایمنی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات ناشی از آن، مهم‌ترین و شاخص‌ترین اولویت و خط قرمز مدیران، مهندسین، کارشناسان و راهداران این اداره کل است که در راستای این هدف به صورت شبانه روزی فعالیت‌ها و خدمات راهداری در حال اجرا است.

کد خبر 6081354

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان