Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@23:29:07 GMT

دیاباته تا پایان هفته در تهران

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۸۵۶

دیاباته تا پایان هفته در تهران

به گزارش افکارنیوز،

هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال بامداد امروز به تهران بازگشت تا در دور جدید تمرینات تیمش شرکت کند، اما همچنان خبری از شیخ دیاباته نیست و مهاجم اهل مالی هنوز به تهران برنگشته است.  

اخبار ورزشی- ظاهرا قوانین سخت گیرانه کشور‌های اروپایی برای جلوگیری از سفر‌های غیر ضروری دیاباته را با دردسر مواجه کرده و همین موضوع باعث شده تا او نتواند به موقع در تمرینات تیمش حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​با این حال مقدمات لازم برای بازگشت دیاباته به تهران فراهم شده و او احتمالا تا پایان هفته به تهران می‌رسد و پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا، به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دیاباته استقلال فوتبال تهران دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که الهلال با نتیجه سنگین 4 بر 2 مقابل العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد، بسیار از کارشناسان غیبت و مصدومیت الکساندر میتروویچ را یکی از اصلی‌ترین دلایل این نتیجه می‌دانستند.

میتروویچ از آغاز فصل به‌طور میانگین 1 گل در هر بازی برای الهلال به ثمر رسانده بود و مصدومیتش با توجه به فاصله کمی که تا شروع یورو 2024 نیز باقی مانده، وضعیت آمادگی او را تحت تاثیر قرارداد. 

میتروویچ در گفت‌وگو با یک رسانه صربستانی درباره مصدومیتش اکنون توضیح داده و به نظر می‌رسد دوران نقاهت او خیلی زودتر از پیش‌بینی اولیه پزشکان به پایان برسد. او در گفت‌وگو با ویشگو گفت: این بدترین مصدومیتی بود که در دوران حرفه‌ای تجربه کرده بودم. وقتی برای معاینه رفتم احساس کردم که یورو 2024 را از دست داده‌ام اما اکنون پزشکان به من امید داده‌اند که با استراحت کردن، از دو هفته دیگر می‌توانم به تمرینات برگردم. 

وی درباره حضور در لیگ عربستان تاکید کرد: این یک پروژه خاص است و با دیگر پروژه‌هایی که در چند سال اخیر دیده‌ایم فرق می‌کند. شرایط در عربستان حرفه‌ای است و حضور کریستیانو رونالدو و نیمار تاییدی بر حرف من است. 

او ادامه داد: من چیزی جز استقبال و شور و اشتیاق از مردم عربستان ندیده‌ام. من البته در ریاض که پایتخت عربستان است زندگی می‌کنم ولی می‌دانم که بقیه شهرها هم شرایطی مشابه دارند.

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم