Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:25:42 GMT

حرکت اصلی ترامپ در مقابل شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۸۵۸

حرکت اصلی ترامپ در مقابل شبکه‌های اجتماعی

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اظهار کرد که دستورالعمل اجرایی جدید مربوط به رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های مجازی امروز (پنج‌شنبه) به امضا رئیس جمهور خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک کایلی مکنانی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به زودی دستورالعمل اجرایی جدید "مربوط به رسانه‌های اجتماعی" را امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرزیدنت ترامپ پیشتر به دلیل فراهم کردن امکان درست‌سنجی برای یکی از توییت‌هایش در مورد انتخابات توسط توئیتر، تهدید کرده بود که اقدام به اعمال مقررات نظارتی و یا حتی بستن این سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی از جمله توییتر خواهد کرد.

روز سه‌شنبه ترامپ به علت برچسب راستی‌آزمایی یا درستی‌سنجی توئیتر که به کاربران هشدار داد ترامپ به غلط مدعی شده است که رای‌گیری پستی به تقلب در انتخابات منجر می‌شود، این شبکه‌ی اجتماعی را متهم و به یک اقدام جدی علیه آن تهدید کرد.

کایلی مکنانی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در ابتدا به خبرنگاران اینگونه گفت که هنوز مشخص نیست پرزیدنت ترامپ کی این دستورالعمل را امضا خواهد کرد اما به گفته‌ی مدیر ارتباطات استراتژیک کاخ سفید این دستورالعمل اجرایی روز پنجشنبه به امضا رئیس جمهور خواهد رسید.

دونالد ترامپ بارها رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بزرگ را به ضدیت با خود متهم کرده است؛ ادعایی که این شبکه‌ها آن را بی‌اساس می‌دانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمريكا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند، فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

هنوز جزئیاتی از این حادثه و هویت فردی که دست به خودکشی زد،و انگیزه وی منتشر نشده است.

به گزارش تسنیم، براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده 6 ژانویه برای ترامپدرخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شودحمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدئو | خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • (ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا