Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

طرفداری- صبح روز پنجشنبه، هشت خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/3/8؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

فوتبال در آلمان

در ادامه فوتبال بوندس لیگای آلمان، شب گذشته لایپزیش و هرتابرلین به تساوی 2-2 رسیدند، هوفنهایم 3 بر 1 کلن را شکست داد، یونیون برلین و ماینتس به تساوی 1 بر 1 رسیدند، آگزبورگ و پادربورن به تساوی بدون گل دست یافتند و دوسلدورف نیز 2 بر 1 شالکه را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهم ترین بازی هفته، دو شب پیش بایرن مونیخ 1 بر 0 دورتموند را از پیش روی برداشته بود.

ابتلای چهار عضو باشگاه پارس جنوبی جم به کرونا

اعضای باشگاه پارس جنوبی جم، روز گذشته (سه شنبه، 6 خرداد)، در تهران تست کرونا دادند. امروز به باشگاه اطلاع داده شد که چهار عضو مبتلا به کرونا هستند.

به گزارش طرفداری، نتیجه تست کرونا به صورت شفاهی به باشگاه پارس جنوبی جم اعلام شده است. دو بازیکن اصلی، یک بازیکن ذخیره و یک مربی تیم مبتلا به ویروس کرونا هستند. چهار کرونا مثبت پارس جنوبی جم از تیم جدا شده و در هتل اقامت دارند. دیگر اعضای تیم نیز در خوابگاه هستند.

اعضای باشگاه پارس جنوبی جم دیروز ساعت 18، تهران را به مقصد جم ترک کردند. هنوز نتیجه آزمایش به صورت کتبی به جم نرسیده اما باشگاه پارس جنوبی به صورت شفاهی از نتیجه اولیه مطلع شده است.

بازارگرمی برای دستیار آنچلوتی با اسم ایران

ویلی سانیول، مدافع سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه جدیدترین مربی ای است که نامش پیرامون نیمکت تیم ملی ایران مطرح شده است.

به رغم حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران، همچنان نام های دیگری برای هدایت تیم ملی مطرح می شود. پیش تر گفته می شد آندره آ استراماچونی و گابریل کالدرون گزینه هدایت تیم ملی هستند و حالا یک رسانه فرانسوی مدعی شده که ویلی سانیول، جدیدترین گزینه سرمربیگری ایران است.

نیمه شب گذشته بود که رسانه فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شد که ویلی سانیول، مربی 43 ساله فرانسوی گزینه هدایت تیم ملی ایران است. طولی نکشید که فدراسیون فوتبال ایران خبر مذاکره با ویلی سانیول را تکذیب کرد اما چرا نام این مربی کم تجربه جهت هدایت تیم ملی ایران مطرح شده است؟

روز گذشته نشریه اکیپ گزارش داده بود ویلی سانیول پس از دو سال حضور در شبکه RMC اسپورت به عنوان کارشناس، این شبکه را ترک می کند. سانیول در این خصوص گفته بود:

وقت بازگشت من به دنیای فوتبال رسیده است؛ فوتبال، ورزشی فوق العاده است که در این دوران سخت، دلتنگش هستیم. 

استنباط رسانه ها این بوده که سانیول قصد دارد با فاصله گرفتن از فضای رسانه، دوباره به دنیای مربیگری برگردد و در همین راستا نام او به عنوان گزینه هدایت تیم ملی ایران مطرح شده است.

ادعای دکتر عباس زاده، پزشک ماشین سازی؛ شش تن از اعضا کرونا دارند

با اعلام نتیجه تست PSR باشگاه ماشین سازی تبریز، اعلام شده که شش تن از اعضای این باشگاه مبتلا به ویروس کرونا هستند؛ با این حال رکورد کماکان در اختیار باشگاه گل گهر سیرجان است با هفت کرونا مثبت.

دکتر مسعود عباس زاده، پزشک باشگاه ماشین سازی مدعی است که نتیجه تست کرونا، مثبت بودن شش عضو باشگاه را نشان می دهد. عباس زاده تصمیم گیری در خصوص وضعیت تیم و اعضای مبتلا به کرونا را به باشگاه واگذار کرده است.

مثبت شدن تست کرونای 4 مورد جدید در لیگ برتر انگلیس / رسمی

در دور سوم تست ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس، 1008 نفر از بازیکنان و کارکنان باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس مورد آزمایش قرار گرفتند که بر این اساس تست کرونای 4 نفر مثبت اعلام شد.

به نقل از وبسایت رسمی لیگ برتر؛ تست کرونای 4 نفر از 3 باشگاه مختلف در لیگ برتر انگلیس مثبت اعلام شده است. بازیکنان یا کارکنانی که تست آن ها مثبت می شود، باید به مدت یک هفته قرنطینه شوند. پس از انجام سه دور از گرفتن تست کرونا در لیگ برتر، تاکنون از 2752 مورد، جواب آزمایش 12 نفر مثبت بوده است. طبق اعلام لیگ برتر، جزئیات بیشتری در رابطه با نام افراد و باشگاه ها منتشر نمی شود تا حریم خصوصی آنها حفظ شود.

محافظ شخصی فرگوسن: آنری می خواست قبل از آرسنال به منچستریونایتد بیاید ولی سر الکس مخالفت کرد

گفته می شود سر الکس فرگوسن شانس جذب تیری آنری را قبل از انتقال این بازیکن به آرسنال رد کرده است.

به گزارش beIN Sports، به گفته ند کلی (رییس پیشین تیم امنیتی ورزشگاه اولدترافورد) منچستریونایتد انتخاب اول آنری بوده است. پس از دورانی نه چندان موفق در ایتالیا، آنری در ازای انتقالی حدودا 11 میلیون پوندی به آرسنال پیوست تا دوباره با آرسن ونگر همکاری کند. شکی نیست که این مهاجم فرانسوی توپچی ها را به سطح بالاتری رساند. آنری در نهایت با ثبت 228 گل در 376 مسابقه به بهترین گلزن تاریخ آرسنال تبدیل شد. کلی که به عنوان محافظ شخصی فرگوسن هم کار می کند، گفته است:

پس از مسابقه‌ ای در تونل ورزشگاه بودم که تلفنم زنگ خورد. ژان ماری، برادر بزرگ‌ تر اریک کانتونا بود: «ند، به الکس بگو تیری آنری می خواهد به باشگاه ملحق شود.» این قبل از انتقال او به آرسنال بود؛ منچستریونایتد گزینه اولش محسوب می شد. بنابراین سراغ رییس رفتم و گفتم: «رییس، مدتی پیش تلفنی با ژان ماری کانتونا صحبت کردم؛ او گفت آنری می خواهد به باشگاه ما بیاید.» فرگوسن جواب داد: «امکان ندارد؛ او همیشه مصدوم است». آنری راهی آرسنال شد و از باقی ماجرا خبر دارید.

صبحانه ورزشی 1399/3/8؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی پرواز بیرانوند روی سر فنایی

 

خاطره بازی میلاد میداوودی حسین ماهینی و دخترش ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی کلودیو مارکیزیو:
دوست داشتن خودتان خوب است اما شستن بهتر است! پائولو دیبالا:
محافظ من رحیم استرلینگ:
​​​​​ریکاوری صبحانه ورزشی 99/3/8؛ بسته ویدیویی صبح پنجشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس باشگاه پارس جنوبی هدایت تیم ملی تیم ملی ایران پارس جنوبی جم صبحانه ورزشی ویلی سانیول تست کرونا اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!