Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نشان از انقلابی عمل کردن این نیرو و خصومت شیطان بزرگ با این فرزندان انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، بعد از تحریم نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان این نیرو توسط دولت آمریکا، فتح اله میرکمانداری فعال رسانه ای هرمزگان ضمن محکوم کردن این حرکت خصمانه آمریکا در یادداشتی نوشت: تحریم نیروی انتظامی و فرماندهان این نیرو توسط شیطان بزرگ نشان از انقلابی عمل کردن این فرزندان خدوم ملت در این نیروی حافظ اقتدار و امنیت و همچنین خشم دولت ذلیل آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز تصاویری در رسانه‌ها و شبکه‌های خبری دنیا از پلیس آمریکا پخش شد که با کتک کاری یک سیاهپوست بی دفاع و پا گذاشتن بر روی گردن او سرانجام با شلیک گلوله این فرد غیر مسلح را به قتل رساندند و این خود سند رسوایی دولت ترامپ است، اگر نگاهی به کارنامه سیاه پلیس آمریکا کنیم متوجه نژاد پرستی، برخورد با رنگین پوستان و سرکوب آنها در جهت خدمت به زورمداران این دولت تروریستی خواهیم شد که کارنامه خود را در جهان سیاه کرده‌اند که این نشان از سیاست‌های مزورانه این تروریست جهانی است که امروز با نگاهی خصمانه پلیس مقتدر ما را در لیست تحریم‌ها قرار می‌دهند.

تحریم‌های آمریکا برای فشار حداکثری به کشور ما به آخر خط رسیده و غافل از اینکه تحریم‌ها دیگر اثری بر عزم و اراده مردم، مسئولان و قوای مسلح و نیروهای انتظامی ایران ندارد و این بیانگر استیصال و ناتوانی آنها در مقابل راهبرد مقاومت فعالانه ما است.

 از طرفی این تحریم‌ها نشان از کارایی و اقتدار این نیرو و در اصل هدف قرار دادن امنیت مردم است و این چهره واقعی آمریکا که همواره دم از حقوق بشر و نوع دوستی می‌زند برای همگان برملا شد.

 این نیرو بیش از ۱۲هزار شهید و بیش از۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده از آغاز جنگ تحمیلی تا کنون تقدیم امنیت واقتدار این نظام مقدس کرده است.

نیروی انتظامی کشورمان امروز یک نیروی جوان، مقتدر، کارآمد و انقلابی برخواسته از آرمان بلند امام راحل و شهدای عزیزمان است و رنگ لباس سبزشان پیوندی دیرینه با حماسه حسینی وعاشورایی دارد.

تلاش و خدمات اجتماعی، امدادی و فرهنگی این نیرو در کنار برقراری نظم و امنیت در کشور و  درباب خدمتگزاری به مردم در صحنه‌های مختلف همین را بس که مقام معظم رهبری فرمودند، در قضیه سیل اخیر نیروی انتظامی با خدمتگزاری به مردم آسیب‌دیده و تأمین امنیت مناطق سیل‌زده خوش درخشید.


انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم نیروی انتظامی هرمزگان تحریم نیروی انتظامی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: جهان می‌داند "وعده صادق" نیرو‌های مسلح ایران به هر گونه تعدی به منافع، مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی پاسخ طوفانی و یکپارچه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، گفت: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روزی است که با دوراندیشی حکیمانه و صدور فرمان قاطع فرمام امام راحل مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌های انحلال این رکن دفاعی کشور و توطئه دشمنان برای تجزیه ایران ثابت شد که ماهیت این سازمان وزین نظامی با ویژگی‌های مردمی بودن، انقلابی بودن، انقلابی ماندن، ایمان، ولایتمداری، نظم و انضباط، شجاعت، خطرپذیری و ده‌ها صفات و ویژگی دستاوردی ارزشمند برای سربلندی، استقلال و اقتدار نظام امروز است.

وی گفت: ارتش بار‌ها و بار‌ها در میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار پاسخ این اعتماد و حمایت را به شایستگی نشان داد که نمونه بارز آن حفظ تمامیت اراضی و استقلال کشور با همراهی مردم عزیز، سپاه قهرمان، نیرو‌های مسلح، بسیج مخلص و با تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون کفن و صد‌ها هزار جانبار آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

امیر رضایی بیان کرد: امروز بیشینه و ارتباط درخشان دفاعی ارتش و نیرو‌های مسلح به بازندگی مقتدرانه و درون‌زای نظام اسلامی منتج شده و پیام اقتدار ایران به گونه‌ای مقابله شد که جهان می‌داند "وعده صادق" نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی پاسخ طوفانی و یکپارچه است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد افزود: آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در تجاوز آشکار دشمن غاصب صهیونیست به ثمر رسید و دل مردم مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه را شاد کرد تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیرو‌های مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم افزایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود که دل دوستان نظام را شاد و دشمنان بشریت را مایوس کرد.

وی ادامه داد: نقش آفرینی ارتش در تقویت ستاد قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه‌های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهبادی و تاکنیکی زیرزمینی و صد‌ها دستاورد نوین دفاعی در زمین؛ هوا و فضا و بی‌شک در عرصه‌های علوم سایه هر گونه تعرض و جسارت زبون از نظام مردم شریف مردم ایران برداشته است.

امیر رضایی خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگداشت حماسه آفرینی نیروی ارتش قهرمان است که نیروی زمینی با ساختار جدید رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرز در مناطق مختلف و مقابله با تهدید‌ها در محیط پیرامونی بخشی از عمر و زندگی خود را سپری کردند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجاهدت‌های همرزمان غیور ما در سپاه قهرمان، فراجای شجاع، بسیج مخلص، وزارت دفاع، نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی دریایی و نیروی زمینی به ویژه حضور مردم عزیز ایران در حقیقت لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و ماندن برای رسیدن به اوج بالندگی است و جای خوشحالی است که ارتش ایران همسو با انجام وظایف خطیر؛ صیانت از کیان و تمامیت اراضی کشور در راستای رسالت مردمی بودن توانسته است در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی و مردم یاری در هنگام وقوع بحران‌ها و رخداد‌های ناگوار و پاکسازی میلیون‌ها زمین آلوده به مین در دوران دفاع مقدس، مبارزه با تهدید‌های زیستی کرونا، حضوری چشمگیر داشته باشد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • خط و نشان مقام بلندپایه ارتش برای اسرائیل: منتظریم دست از پا خطا کنید / با کسی که به خاکمان تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند