Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حامد پشنگیان سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان کازرون اظهار کرد: بعد از ظهر امروز با اعلام گزارش حادثه به سامانه ۱۲۵، نخستین تیم به محل حادثه در شهرک پردیس اعزام و مشخص شد فردی به علت نامعلوم در میکسر سیمان افتاده و جان باخته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان کازرون ادامه داد: با توجه به شرایط صحنه حادثه و مشکل بودن رهاسازی جسد، دو تیم عملیاتی دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند و پس از چند ساعت تلاش موفق شدند جسد را از میکسر خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه پشنگیان سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان کازرون در صحنه حادثه حاضر شده و از نزدیک بر عملکرد آتش‌نشانان نظارت داشت، همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و نماینده دادگستری نیز جهت اقدامات قانونی در محل حادثه حاضر بودند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: میکسر سیمان مرگ وحشتناک عکس شهرستان کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰:۰۴ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی به آدرس میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک برج ۱۸ طبقه بود که ۴ طبقه منفی نیز داشت. آتش نشانان مشاهده می‌کنند که از یکی از طبقات منفی دود متساعد می‌شود. آتش نشانان با تجهیزات کامل وارد این طبقه می‌شوند و مشاهده می‌کنند در طبقه منفی دو که چندین خودرو قرار داشت. یک دستگاه خودروی برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش سوزی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تقریبا تمام اتاق شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به بخش موتور و سایر خودروهای پارک شده بود. عده‌ای از ساکنان این برج که احتمال می‌دادند که دود به واحدهای آن‌ها نفوذ کند با همراهی آتش نشانان به قسمت‌های امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: سایر افراد که مطمئن بودند که آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود با هماهنگی آتش نشانی در واحدهای خود ماندند. گروهی از آتش نشانان نیز برای اطفاء وارد طبقات منفی شدند. خوشبختانه به سرعت آتش خاموش شد و از سرایت آن به سایر خودروها و بخش‌های دیگر مجتمع جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌باش هستند
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه