Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:41:34 GMT

قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۱۲۰

قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و 505 مورد جدید در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس «کووید-19» در ایالات متحده آمریکا به صدهزار و 418 نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و 699 هزار و 176 نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز، نمایانگر افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و 745 هزار و 803 نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را 102 هزار و 107 نفر گزارش کرده است.

طبق این آمار و ارقام، ایالت نیویورک همچنان با مجموع 374 هزار و 672 مورد ابتلا و 29 هزار و 553 مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، تاکنون دستکم پنج میلیون و 789 هزار و 843 نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند که از آن میان 357 هزار و 432 نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و 497 هزار و 618 نفر بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت کرونا در ایالات متحده آمریکا قربانیان کرونا آمار و ارقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم

در پی تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل در کنگره آمریکا، وزیر جنگ این رژیم یوآو گالانت امروز یکشنبه از حمایت «تزلزل ناپذیر» رئیس‌جمهور جو بایدن از تل‌آویو تشکر کرد.

به گزارش فارس، «در حالی که اسرائیل با تهدید‌هایی در هفت جبهه از جمله ایران مواجه است، ایالات متحده آمریکا در کنار اسرائیل ایستاد». این بخشی از پیام تشکر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به جو بایدن است که در کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل منتشر شد.

وی تنها چند ساعت پس از آنکه رئیس‌دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه گفت که موضع واشنگتن درباره گزینه حمله تل‌آویو به رفح فریبکارانه است و مردم فلسطین در دام تقسیم نقش‌ها میان آمریکا و اسرائیل نمی‌افتند، این اظهارات را به زبان آورد تا مهر تاییدی بر اظهارات هنیه بگذارد. گالانت به صراحت گفت که بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیر بایدن» از اسرائیل تشکر می‌کند.

مجلس نمایندگان ایالات متحده، شنبه یکم اردیبهشت با حمایت گسترده هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه با طرح کمک نظامی ۲۶.۴ میلیارد دلاری برای اسرائیل موافقت کرد.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بنیامین نتانیاهو این اقدام را نشانگر حمایت قوی هر دو حزب اصلی آمریکا از اسرائیل دانست. وزیر خارجه این رژیم یسرائیل کاتز نیز این اقدام را پیامی قوی برای دشمنان اسرائیل دانست و گفت که تصویب این طرح موید «روابط نزدیک و مشارکت راهبردی اسرائیل و آمریکا» است.

انتشار خبر تصویب طرح کمک نظامی میلیارد دلاری آمریکا به رژیم اسرائیلی در کنار علنی شدن قصد ایالات متحده برای تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی «به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری»، مواضع فریبکارانه واشنگتن در قبال فلسطین را بیش از پیش روشن می‌کند.

وبگاه «آکسیوس» به نقل از سه منبع آمریکایی آگاه گزارش کرده که وزیر خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن ظرف چند روز آینده، تحریم‌هایی را علیه گردان «نیتسح یهودای» اعلام می‌کند تا تنها این گردان از ارتش رژیم اشغالگر از دریافت هرگونه کمک نظامی یا آموزش نظامی ایالات متحده منع شود.

دیگر خبرها

  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم
  • واکنش مدودف به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین 
  • جنگ داخلی و پیش‌بینی احتمال فروپاشی آمریکا
  • ساخت موشک دانگ فنگ-۲۱ چینی برای غرق کردن ناو‌های آمریکا
  • چین موشک دانگ فنگ-۲۱ را برای غرق کردن ناو‌های آمریکا ساخته است