Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:20:16 GMT

عملیات اجرایی بهسازی راه روستای «هلدر» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۲۶۸

عملیات اجرایی بهسازی راه روستای «هلدر» آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج به همراه جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، بخشدار آبگرم و رئیس اداره راهداری شهرستان عصر چهارشنبه از راه روستای هلدر از توابع بخش آبگرم بازدید و در ادامه با اهالی این روستا دیدار کردند.

علیرضایی در این دیدار گفت: خود آگاهی و پیگیری مطالبات از سوی مردم از نشانه‌های یک جامعه پویا و مشارکتی است که عزم مدیران را در انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها، جزم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعریض، بهسازی و مرمت راه روستای هلدر با مشارکت اهالی و خیرین روستا و اداره راهداری در نیمه دوم ماه جاری آغاز می‌شود.

علیرضایی تصریح کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۲ میلیارد ریال توسط اهالی و خیرین روستا جمع آوری شده که این همکاری و مشارکت از مسئولیت پذیری و فرهنگ بالای مشارکت مردم در توسعه روستا حکایت دارد.

فرماندار شهرستان آوج یادآور شد: عملیات اجرایی بهسازی و مرمت راه روستای هلدر به طول ۵ کیلومتر از نیمه دوم خرداد ماه آغاز می‌شود.
 

کد خبر 4935896

منبع: مهر

کلیدواژه: آوج راه روستایی فرمانداری قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس راه روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد