Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی حضرت امام(ره) گفت: ستاد اجرایی حضرت امام در کشور ۵۰ هزار واحد مسکن ارزان قیمت در کشور ایجاد می‌کند البته تاکنون ۴۰۰ پروژه در قالب مسکن برکت در کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اکبر محرابیان امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان آذربایجان شرقی و 600 واحد مسکونی بنیاد برکت در تبریز، اظهار داشت: این ستاد در حوزه خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی با هدف توانمندسازی مناطق محروم کشور فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: ساخت مسکن، نیروی محرکه توسعه و اشتغال کشور است طوری که بیش از ۶۰ فعالیت صنعتی تحت تاثیر ساخت مسکن قرار دارد.

محرابیان تاکید کرد: ارتقای تولید ارتباط بسیار زیادی با ساخت مسکن و ایجاد اشتغال دارد بر این اساس ستاد اجرایی حضرت امام در کشور ۵۰ هزار واحد مسکن ارزان قیمت در کشور ایجاد می‌کند البته تاکنون ۴۰۰ پروژه در قالب مسکن برکت در کشور آغاز شده است.

محرابیان ادامه داد: بر این اساس برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی با بانک مسکن قرارداد منعقد شده و پیمانکارها نیز معرفی شده اند.
 
گزارش فارس حاکی است، سهمیه آذربایجان شرقی از طرح برکت و مسکن های ساخت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی است و از این تعداد ۱۸ هزار واحد مربوط به ساخت مسکن در شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر ، ۱۵ هزار مسکن در شهر جدید سهند و ۵ هزار واحد مسکن سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ١٠٠هزار نفر می باشد.

انتهای پیام/60002
   

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن آذربایجان شرقی اشتغال تبریز بنیاد مسکن خبرگزاری فارس فارس تبریز مراغه شهر جدید سهند بنیاد برکت واحد مسکونی ستاد اجرایی هزار واحد حضرت امام ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد