Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: گلنوش سبقت‌الهی ورزشکار رشته تپانچه هنوز هم شانس کسب سهمیه دارد اما همه چیز بستگی به عملکرد او در رقابت‌های بعدی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر رسولی، مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی، در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو به خبرنگار برنا گفت: سهمیه قاره آسیا، پس از مسابقات قهرمانی آسیا در آذرماه بسته شد، تنها رقابت‌های قهرمانی اروپا مانده بود که قرارا بود ابتدای سال 99 برگزار شود و مختص تیراندازان همین قاره بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ جدید برخی از این تورنمنت‌ها را فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرده است.

وی افزود: 12 سهمیه‌ای که ورزشکاران می‌توانند از طریق رنکینگ بگیرند، فارغ از این که از کدام قاره هستند، می‌توانستند در 12 ماده سهمیه بگیرند. باتوجه به این که ما هم در برخی از ماده‌ها سهمیه‌ای به دست نیاورده بودیم، این فرصت بسیار مناسبی برای تیراندازان ما بود چون جایگاه بسیار خوبی در رنکینگ جهانی دارند.

رسولی اظهار داشت: مسابقات جام جهانی هندوستان که قرار بود اواخر اسفند ماه برگزار شود و در رنکینگ جهانی تاثیرگذار بود نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. براساس بخشنامه فدراسیون جهانی که به تصویب هیات اجرایی IOC نیز رسیده، آخرین جایگاه ورزشکاران در رنکینگ جهانی تا تاریخ ماه مارس 2020 حفظ می‌شود و اساس کار همین رتبه خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در پایان گفت: امتیاز مسابقه جام جهانی که امکان دارد در ماه‌های مارس یا آپریل 2021 برگزار شود، با امتیازات پایانی جمع خواهد شد و ورزشکاری که شرایط مناسب داشته باشد، سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد، چون احتمال دارد تا پایان سال 2020 هیچ رقابت بین المللی نداشته باشیم. براین اساس گلنوش سبقت‌الهی، ورزشکار رشته تپانچه، هنوز هم شانس کسب سهمیه دارد اما همه چیز بستگی به عملکرد او در رقابت‌های بعدی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی گلنوش سبقت الهی المپیک توکیو رنکینگ جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خبر از ورزشکاران استان

دو نشان برنز کاراته کا‌های استان در رقابت‌های قهرمانی کشور

ایوب ایوبی نژاد و امیرحسین آدینه در اوزان ۶۰ و ۸۴ کیلوگرم رده‌های سنی بزرگسالان و امید به نشان برنز دست یافتند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

معراج محمدی در رده سنی امید به اردوی دعوت شد.

این رقابت‌ها تا جمعه در همدان ادامه دارد.

============

والیبالیست‌های استان در اردوی تیم ملی

امیر محمد عبادپور، پارسا رضایی و امیر رضا ثقفی به اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال دعوت شدند.

این اردو از ۳۱ فروردین به مدت ۳ روز در تهران برگزار می‌شود.

==============

آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا

سعید مومنی دروازه‌بان قزوینی در ترکیب تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود.

این رقابت‌ها از امروز در تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در دور گروهی با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت هم گروه است.

=============

رقابت‌های ژیمناستیک جام جهانی ژیمناستیک

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک قطر به میدان می‌رود.

جام جهانی ژیمناستیک هنری قطر تا ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

===============

نماینده استان در لیگ امید‌های بسکتبال به میدان می‌رود

در هفته اول رقابت‌های لیگ امید‌های باشگاه‌های کشور، تیم خانه بسکتبال البرز نماینده استان در بازی خانگی به مصاف خانه بسکتبال ابهر می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۶ در خانه بسکتبال استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم