Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مراسم تشییع پیکر هنرمند پیشکسوت، صدیقه کیانفر روز چهارشنبه هفتم خرداد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد. این بازیگر پیشکسوت در روز دوشنبه پنجم خرداد ماه به دلیل ایست قلبی درگذشت.

اخبار فرهنگ و هنر - در این مراسم سیدمحمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان از جمله اصغر همت، هرمز سیرتی، سوسن پرور ، سیروس همتی و مختار سائقی و … حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم اصغر همت به ایراد سخنانی درباره این هنرمند پرداخت و گفت: همه صرفاً از خوبی‌ها می‌گویند و شاید در این میان غلو هم بشود، اما همه دوستانی که از نزدیک با خانم کیانفر آشنا بوده‌اند باور دارند که هرچه در مورد ایشان غلو بشود، باز هم حق مطلب ادا نخواهد شد. مهر ایشان، مهر مادری بود.

اصغر همت در ادامه به فروتنی و تواضع بی اندازه صدیقه کیانفر اشاره کرد.

در ادامه سیدمحمد طباطبایی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به سخنرانی پرداخت و گفت: ایشان از معدود بازیگران ایرانی است که در همه حوزه‌های هنرهای نمایشی کار کرده و تا سال‌های آخر عمرشان هم به فعالیت هنری پرداخت و کار کرد. او در هشتاد و شش سالگی در سال ۱۳۹۷ روی صحنه تئاتر حاضر شد.

وی مهمترین ویژگی صدیقه کیانفر را مهربانی وی دانست و اظهار کرد: فکر می‌کنم همه کسانی که با او کار کرده‌اند با نام مادر مهربان از او یاد می‌کنند. درگذشت ایشان خسران است و خسران بیشتر این است که حالا که از این دنیا رفته‌اند ما هیچ خاطره ثبت شده‌ای در قالب کتاب یا فیلم مستند از ایشان نداریم. کاش ما فکر کنیم و خاطرات هنرمندان پیشکسوت را به عنوان تاریخ زنده هنر کشورمان ثبت کنیم.

در ادامه محمد رخساری فرزند مرحوم کیانفر یک پیام صوتی از علی پویان را برای حضار پخش کرد. از دیگر هنرمندانی که در این مراسم به سخنرانی پرداخت زهرا سعیدی بود.

وی گفت: از اینکه در این موقعیت و در این وضعیت خطرناک شیوع کرونا، افراد زیادی برای بدرقه خانم کیانفر آمده‌اند، تشکر می‌کنم. خانم کیانفر بسیار سرزنده و با نشاط بود و من همیشه از معاشرت و مصاحبت با ایشان لذت می‌بردم و یاد می‌گرفتم. از موسسه هنرمندان پیشکسوت تشکر می‌کنم که هنرمندان را با دست تکریم بدرقه می‌کنید.

در ادامه مراسم تدفین خاکسپاری هنرمند پیشکسوت ، صدیقه کیانفر انجام شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صدیقه کیانفر سوسن پرور هنرمند پیشکسوت بازیگر سینما و تلویزیون تئاتر پیشکسوت بازیگر هنرمند صدیقه کیانفر سوسن پرور هنرمندان پیشکسوت صدیقه کیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ چند نرخی شد/ اعلام تازه‌ترین قیمت مرغ در مغازه‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هرکیلوگرم مرغ در مغازه‌ها کیلویی۸۰ تا ۹۰هزار تومان است. همچنین قیمت هرکیلو از این محصول پروتئینی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۷۸ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار ۷۶ هزار و۵۰۰ تومان است.

ایسنا در گزارشی نوشت: مرغ در بازار با چند نرخ به دست مصرف کنندگان می رسد.

حبیب اسدالله نژاد - کارشناس صنعت طیور - چندی پیش اعلام کرد که قیمت مرغ بعد از تعطیلات عید نوروز کاهشی شده است، زیرا تولید و عرضه زیاد و تقاضا کم است.

پرویز فروغی - دبیرکانون سراسری مرغداران گوشتی - نیز چندی پیش از مازاد مرغ در کشور خبرداد و گفت که جوجه ریزی و تولید مرغ افزایش یافته است اما جمع آوری مرغ مازاد و صادرات آن به درستی انجام نمی شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897215

دیگر خبرها

  • مرغ چند نرخی شد/ اعلام تازه‌ترین قیمت مرغ در مغازه‌ها
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟