Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام نصرت الله جعفری اظهارکرد: برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صحن بقاع متبرکه استان بازگشایی شده و روزانه هم برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود.

وی با بیان اینکه صحن امام‌زادگان روزانه یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب به روی زائران باز است، افزود: زائران باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند و پس از غربالگری که جلوی درب ورودی صورت می گیرد، وارد شده و پس از زیارت مختصر خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری ادامه داد: برای حفظ سلامتی مردم بقاع متبرکه به صورت روزانه ضدعفونی خواهند شد و از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: توصیه می شود افراد مسن، کودکان و افراد بیمار تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط به این اماکن مراجعه نکنند.

کد خبر 4935873

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اوقاف گلستان بقاع متبرکه ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم

اتباع افغانستانی به صورت روزانه از مرکز بازگشت امام رضا(علیه السلام) در خاوران تهران به کشور خود بازگردانده می شوند.

 به گفته سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ، در این مرکز روزانه بازگشت اتباع غیر مجاز افغانستانی و خود معرف نیز صورت می گیرد.

اتباع افغانستانی در این مرکز پس از گروه بندی و ثبت اثر انگشت، عکس برداری از آنها صورت می پذیرد و مشخصاتشان گرفته و ثبت می شود و سپس راهی کشورشان می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان