Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:28:22 GMT

نجات جوان دلفانی سقوط کرده از کوه‌ گرین

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۴۰۴

نجات جوان دلفانی سقوط کرده از کوه‌ گرین

با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر جوان دلفانی که از ارتفاعات گرین سقوط کرده بود نجات یافت.

فردین فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۸ روز چهارشنبه(دیروز) با شنیدن خبر سقوط یک جوان دلفانی از ارتفاعات گرین (نقاره خانه) بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هماهنگی و همکاری پایگاه اورژانس برخوردار به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پس از یک ساعت تلاش امدادگران کوهنورد ۳۲ ساله اهل روستای بگوردی علیا خاوه که در این حادثه مجروح شده بود جهت ادامه مراحل درمانی به بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان انتقال دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر دلفان گفت: از گردشگران و کلیه شهروندان درخواست می‌کنیم به هنگام حضور در کوه و اماکن ناآشنا حتما موارد ایمنی را رعایت کرده و از حضور در مناطق خطرناک پرهیز کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سقوط بیمارستان هلال احمر اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان