Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نششست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: پرداخت دو هزار و ۳۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی برای توسعه صنعت این استان مصوب شد.

او افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال ۶۹۸ نفر فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی اضافه کرد: از این مبلغ یک هزار و۶۷۲ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۷۰ نفر مربوط به تسهیلات طرح تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه است.

او ادامه داد: ۷۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات با اشتغال‌زایی ۳۲۸ نفر به طرح رونق تولید اختصاص دارد.

رستمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷ مصوبه برای تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری صادر شده که ۱۰۰ درصد آن اجرایی شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات بانکی تثبیت اشتغال طرح تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید رضایی ظهر شنبه در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که به مناسبت آغاز هفته سلامت صورت گرفت، اظهار کرد: امسال شعار هفته سلامت «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» است.

وی افزود: سلامت خانواده مهم‌ترین برنامه وزارت بهداشت است و نسخه جدید و به روز شده طرح پزشکی خانواده است که در ۱۷ سال گذشته انجام می‌گرفت، سعی شده چالش‌های برنامه قبلی در این طرح جدید دیده و رفع شود.

مدیرکل آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: هدف امسال هفته سلامت، پوشش همگانی سلامت خواهد بود و همه افراد باید بتوانند به نیازهایی که دارند و شامل بهداشت و درمان است بدون دغدغه مالی دست پیدا کنند.

رضایی عنوان کرد: اعتقاد داریم سلامت چیزی فرارتر از پزشک، دارو و درمان است، خلق سلامت اساساً از شغل، درآمد، رفتارهای اجتماعی و… خانواده آغاز می‌شود و به مراودات اجتماعی و عادات در محیط کار و سبک زندگی مردم بسط پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفق نشویم مسیر را برای مردمی سازی سلامت هموار کنیم با بیماری‌ها روبرو خواهیم شد که در این صورت باید وارد خدمت‌رسانی در حوزه درمان شویم.

مدیرکل آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: شعار امسال هفته سلامت، روزشماری دارد، روز اول این هفته با عنوان «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگان» نامگذاری شده است، این عنوان مسؤولیتی برای همه از مردم گرفته تا سازمان‌های غیر از زیرمجموعه وزارت بهداشت، ایجاد می‌کند، همه در خلق سلامت سهیم هستند و مسؤولیت دارند.

رضایی بیان کرد: استراتژی مهم برنامه سلامت خانواده در کشور ارتقای سواد سلامت است، نگاه این برنامه صرفاً پزشکی بالینی نبوده و پیشگیرانه است.

وی تاکید کرد: برای پرداختن به بحث سواد سلامت ذیل سندی که در کشور تهیه شده از محروم‌ترین و نیازمندترین افراد آغاز می‌کنیم، این طرح قرار است برای اولین بار در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری اجرا شود، این طرح تا مهرماه در همه مناطق عشایرنشین کشور اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سواد سلامت باید در نهایت عملگرایانه باشد، تصریح کرد: در مسیر افزایش سطح سواد سلامت باید معضل سرویس‌های بهداشتی مدارس مناطق عشایری که یک معضل بسیار جدی در برخی مناطق است رفع شود تا کودکان بتوانند در محیطی سالم درس بخوانند.

رضایی افزود: در ارتقا سواد سلامت دانش‌آموزان به چند قشر ویژه توجه خاص داریم، یکی مادران کودکان است که در برنامه آموزشی قرار دارند، دیگری معلمان مدارس است که باید در جریان آموزش‌ها قرار گیرند و دیگری فراهم کردن ملزومات است.

وی عنوان کرد: اولین برنامه از طرح سواد سلامت با موضوع دهان و دندان امسال در شهرستان کیار آغاز می‌شود و تا پایان سال دیگر برنامه‌ها نیز اجرا می‌شود.

کد خبر 6083297

دیگر خبرها

  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری
  • ورود ۱۵هزار میلیارد ریال تجهیزات سلامت به چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح سواد سلامت در میان عشایر چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد