Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:53:38 GMT

باز شدن برخی از اماکن به معنای پایان کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۵۶۲

باز شدن برخی از اماکن به معنای پایان کرونا نیست

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: باز شدن برخی از اماکن به معنای پایان کرونا نیست.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۷ خرداد) در جلسه کارگروه امور اجتماعی، سلامت و زنان، با بیان این‌که در شرایط امروز که جامعه ما درگیر موضوع کرونا است، حوزه اجتماعی از حوزه‌های مهم است، اظهار کرد: سازمان‌هایی که در حوزه اجتماعی کار می‌کنند باید نسبت به مقابله و مبارزه با کرونا برنامه عملیاتی و کارشناسی شده ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تاکنون برای درمان بیماری کرونا دارو و واکسنی یافت نشده است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حساس بودن مردم به این موضوع، از راهکارهای اصلی مقابله با این بیماری است.

این مسئول با تاکید بر این‌که مردم باید کماکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا کرونا با کسی شوخی ندارد، ادامه داد: باز شدن برخی از اماکن به معنای تمام شدن بیماری کرونا نیست.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان این‌که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتباری برای موضوع پایش سرمایه اجتماعی با بهره‌گیری از نظرات مختلف اختصاص دهد، بیان کرد: کمیته اجتماعی در استان برای بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی نیز باید تشکیل شود و برنامه‌هایی که در آن تدوین می‌شود، حالت کاربردی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تاب‌آوری سرمایه اجتماعی نیز باید در زنجان بالا برود، افزود: باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت گیرد تا تاب‌آوری و آستانه تحمل مردم مورد بررسی قرار گرفته و تقویت شود؛ چراکه در این وضعیت ایام کرونایی مردم باید آرامش لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان، بر حمایت از رسانه گروهی و تعامل با رسانه‌های استان تاکید کرد و یادآور شد: فعالیت برخی دستگاه‌های اجرایی به دلیل نداشتن ارتباط مناسب آن‌ها با رسانه‌ها مغفول مانده است.

حقیقی ادامه داد: باید حمایت از رسانه‌ها با رویکرد امیدآفرینی در جامعه باشد؛ چراکه اعتقاد داریم بدون رسانه‌ نمی‌شود کاری انجام داد.

وی با اشاره به همدلی و مشارکت مثال‌زدنی زنجانی‌ها در ایام کرونایی که به اشکال مختلف شاهد آن بودیم، افزود: همدلی و مشارکت مردم در امور خیر یک سرمایه اجتماعی بسیار خوب برای زنجان محسوب می‌شود که باید روز به روز تقویت شده و نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان نیز اقدام شود.

این مسئول با بیان این‌که تا زمانی که این بیماری در جامعه وجود دارد، باید سرمایه‌های اجتماعی در استان تقویت شود، تصریح کرد: حوزه اجتماعی باید برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کرونا برنامه‌ریزی کند.

حقیقی بر ارتقای فرهنگ دیجیتال در استان تاکید کرد و ادامه داد: این فرهنگ برای پیشگیری از کرونا بسیار خوب بود ولی باید بیشتر از این فرهنگ دیجیتال در استان تقویت شود.

وی خواستار اهتمام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آموزش مدیران جوان برای تصدی پست‌های مدیریتی در آینده شد و خاطرنشان کرد: این امر گامی رو به جلو در تربیت مدیران جوان و آینده‌دار برای استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اقتصادی فتح الله حقیقی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت