Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد منبری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه شلوغی جایگاه‌های سوخت سی ان جی بعلت اجرای عملیات استاندارد سازی است گفت: بزودی و با پایان عملیات استاندارد سازی شلوغی جایگا‌های هم رفع خواهد شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: این سازمان دارای ۹ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبری اعلام کرد: این جایگاه‌ها در شهرک بعثت، جنب مسجد سراج، زیبا شهر بهاران، ۱۹/۲ بهاران، شهرک مولوی، شهرک ساحلی، باهنر و دو جایگاه هم در ترمینال مسافربری واقع شده است.

او عنوان کرد: ایمنی و داشتن استاندارد‌های جایگاه‌های سوخت سی ان جی بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

وی گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی و امنیت جایگاه‌ها عملیات استاندارد سازی جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در حال اجرا است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سنندج گفت: در حال حاضر بعلت استاندارد سازی، سه جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در شهرک ساحلی، زیبا شهر و جایگاه باهنر تعطیل است

او اعلام کرد: بزودی با پایان عملیات استاندار سازی مشکل شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی رفع خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خدمات رسانی عرضه سوخت سی ان جی عملیات استاندارد استاندارد سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت

هادی نژاد گفت: گروه گشت مشترک، شامل: تعزیرات، فرمانداری، صنعت و معدن، پلیس و شرکت پخش فرآورده های نفتی در بازدید از یکی از جایگاه های سوخت، ۹ کارتخوان غیر از کارتخوان جایگاه و ۸۲ فقره کارت سوخت کشف کردند. 

وی افزود: با بررسی تراکنش ها و دوربین های جایگاه، مشخص شد، این جایگاه از ساعت ۱۲ بامداد تا ۶ صبح سوختگیری غیرمجاز داشته و به قاچاقچیان سوخت عرضه می‌کرده است.

رییس تعزیرات حکومتی جیرفت بیان داشت: ۲ نفر از افراد متخلف در این جایگاه بازداشت شدند.

 شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان به علت همجواری با ۲ استان مرزی کشور با قاچاق سوخت روبرو هستند و این قاچاق علاوه بر به تاراج بردن منابع کشور، موجب ناامنی جاده های منطقه هم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدت زمان تحویل کارت سوخت کاهش یافت
  • اجرای ۴ برنامه راهبردی با هدف رونق اقتصادی زندگی عشایر
  • طرح عیدانه استاندارد؛ ارزیابی بیش از ۴ هزار مرکز خدماتی کشور
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت