Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@17:38:58 GMT

نماینده کردستان دبیر شعبه دهم مجلس شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۵۷۸

نماینده کردستان دبیر شعبه دهم مجلس شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، انتخابات هیأت رئیسه شعبه دهم مجلس یازدهم در محل جلسه این شعبه، برگزار شد که بر اساس آرای ماخوذه « غلامرضا تاجگردون» به عنوان رئیس و «محمد وحیدی» و «فرهاد طهماسبی» به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه دهم انتخاب شدند.
در این انتخابات «مجید انصاری» و «محسن فتحی» نیز به عنوان دبیران اول و دوم و «کمال علیپور» به عنوان سخنگوی شعبه دهم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶

کد خبر 1392927

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان شعبه دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!

به گزارش صدای ایران،آرمان ملی آنلاین، نوشت: غلامعلی جعفرزاده، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگویی گفت: واقعیت این است که برخی در دولت نیز تمایلی به برگزاری انتخابات مشارکتی ندارد. برخی در دولت به این نتیجه رسیده‌اند که اگر میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد اثری از جبهه پایداری، شریان و... نمی‌بینید. این جریان‌ها به حداقل‌های جامعه تعلق دارند.

تردید نکنید اگر مردم در صحنه حضور پیدا کنند همه این جریان‌ها از صحنه سیاسی کنار می‌روند. از سوی دیگر اگر شرایط برای یک انتخابات رقابتی به وجود بیاید90 درصد نمایندگان مجلس ریزش می‌کنند و دیگر در مجلس حضور نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • گام پایانی انتخابات
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق