Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:02:42 GMT

کاندیداهای نایب رییسی مجلس یازدهم مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۶۲۲

دو نفر به عنوان کاندیدای نایب رییسی مجلس یازدهم اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایسنا، در جلسه صبح امروز (۵شنبه) مجلس و در جریان انتخابات هیات رییسه مجلس یازدهم، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی از حوزه انتخابیه مشهد و علی نیکزاد از حوزه انتخابیه اردبیل به عنوان دو کاندیدای نایب رییسی مجلس معرفی شدند.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود

ایسنا/مازندران استاندار مازندران بااشاره به اینکه درگذشته بابل ثقل تجارت استان بود، گفت: باید جایگاه و سهم تجارت بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود.

سیدمحمود حسینی پور شامگاه ۷ فروردین در نخستین جلسه شورای اداری که در مدرسه صدر شهرستان بابل برگزار شد، اظهار کرد: مدیران حق ندارند برای پیگیری امورات مردم هوای نفسانی شخصیت حقیقی را با شخصیت حقوقی خود تداخل دهند.

او با اشاره به اینکه مدیران دستگاه اجرایی امانت‌دار شهدا هستند افزود: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی همدلی مدیران با مشارکت مردم برای ارائه خدمات بهینه به جامعه است.

باید ظرفیت‌های بابل در همه حوزه‌ها مشخص شود

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان بابل ظرفیت عظیمی دارد؛ باید از آن در اداره امور استفاده کرد، ادامه داد: حرکت ارزشمند حجت الاسلام روحانی هرساله با برگزاری جلسه شورای اداری در مدرسه خاتم الانبیاء که امسال با عید نوروز تقارن پیدا کرده است جای قدردانی دارد .

حسینی پور بر ضرورت تمرکز بر مزیت و ظرفیت‌های بابل اشاره و تصریح کرد: باید ظرفیت‌های بابل در همه حوزه‌ها از جمله انسانی، علمی، فرهنگی و به خصوص سهم تجاری آن مشخص شود.

وی بیان کرد: باید سهم تجاری بابل آسیب شناسی و علت رکود آن  نسبت به گذشته مورد بررسی قرار گیرد تا موانع رفع شود.

استاندارمازندران به ضرورت توجه به وضعیت برنج کاران و ایجاد انگیزه بین کشاوران تاکید کرد و ادامه داد: نباید کشاورزان ما دغدغه فروش استراتژیکی‌ترین محصول را داشته باشند، همچنین کشاورزی باید از روش سنتی به مکانیزه تغییر کند.

وی افزود: در شهرستان بابل باید به حوزه عمرانی بیش از پیش توجه شود هرچند طی دو سال گذشته فعالیت عمرانی رشد ۱۰۰ درصدی داشته؛ اما کافی نیست و نیاز به تقویت این حوزه است.

حسینی پور به همدلی بین مدیران ودستگاه‌های اجرایی به محوریت فرماندار بابل تاکید و خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران خوبی در بابل داریم که باید بستر لازم برای مشارکت آن‌ها فراهم شود.

توجه به اقتصاد دریا پایه

استاندار مازندران با اشاره به شعار سال گفت:  با توجه به رشد اقتصادی مازندران طی دو سال گذشته به ستاد عالی رشد اقتصادی استان ماموریت دادیم در فرایند جهش تولید در موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جهش داشته باشد.

استاندار مازندران یادآور شد: وقتی اقتصاد دریا مازندران احیا شود جهش تولید استان نیز جایگاه واقعی خود را  پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی