Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طاهری نسب گفت: جامعه ورزشی سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در رزمایش کمک مومنانه به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون ، در پی شیوع کرونا در جهان و به تبع آن ایران، مردم زیادی به دلیل تعطیلی بسیاری از مشاغل از نظر اقتصادی تحت تاثیر شرایط فعلی قرار گرفتند و دچار آسیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این راستا سپاه با لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به راه اندازی رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، کرد.

بیش از یک ماه شروع این رزمایش می گذرد و به تازگی وارد مرحله سوم شده است، در این مدت مردم زیادی به این رزمایش پیوستند و در این میان جامعه ورزشی سیستان و بلوچستان نیز با اقتدار پای کار آمدند تا بتوانند در این وادی نیز افتخارآفرینی کنند.

محمد رضا طاهری نسب، داور و مربی بین المللی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به این بیت شعر که "بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار"، بیان کرد: ایران یکی از ۱۰ کشور آسیب خیز دنیا است که گرفتار بلایای طبیعی چون سیل، زلزله و طوفان می شود.

وی ادامه داد: کرونا نیز به این مشکلات اضافه شد و همه دنیا را گرفتار کرد، طبیعی است که تبعات و آسیب های جدی را برای جامعه به همراه داشته است.

دبیر هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مقام معظم رهبری به منظور این که اقشار ضعیف جامعه بیشتر از این آسیب نبینند فرمایشاتی را برای کمک به افراد نیازمند بیان کردند.

طاهری نسب ادامه داد: مردم ایران به خوبی به این بیانات لبیک گفتند و به خصوص سپاه پاسداران به عنوان متولی این جریان پای کارآمد که باید به آن ها دست مریزاد گفت.

به گفته وی، ورزشکاران نیز با پیوستن به پویش همت جوانانه در قالب رزمایش کمک های مومنانه در این راستا گام برداشتند و اقدام های بسیار خوبی انجام دادند و همکاری خوبی داشتند که باید از متولیان امر تقدیر کرد.

این ورزشکار شاخص سیستان و بلوچستان اذعان کرد: هیئت تکواندو نیز در این راستا گام های خوبی برداشت و در شب شهادت حضرت علی (ع) حدود ۲۰۰ بسته غذای گرم بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کرد.

طاهری نسب گفت: در پی سیل سال گذشته نیز  با همکاری حامی مالی هیئت تکواندوی استان، کمک های خوبی برای سیل زده ها ارسال شد که پبگیری این امور بر عهده مسئول کمیته فرهنگی این هیئت بود.

وی ابراز امیدواری کرد: دیگر شاهد چنین اتفاق هایی نباشیم، همه اقشار جامعه در سلامت و امنیت، زندگی خود را سپری کنند.

مسئول هیئت تکواندو بسیج سیستان و بلوچستتان اذعان کرد: در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به افراد آسیب پذیر جامعه و حمایت از آن ها برنامه زیبای فرهنگی کمک مومنانه توسط سپاه اجرایی شد.

به گفته طاهری نسب، مردم ایران اسلامی در برنامه های مختلف در کمک به هم نوعان خود سر بلند بودند و این بار بهتر از گذشته به یاری نیازمندان شتافتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری هیئت تکواندو کمک مومنانه طاهری نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است:    بسم الله قاصم الجبّارین انّا من المجرمین المنتقمون   غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صد‌ها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز محقق شود.   این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام بدست آمد.   سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده‌اند نتیجه بازی با دم شیر چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.   امروز شور و شعف مردم شریف ایران اسلامی بیش از همیشه است و همگی ما در دل‌های خود احساس غرور و شرافت می‌کنیم. این مسئله ملی همه ما را دوباره دور خاک وطن گرد آورد و همه آحاد مردم با هر عقیده و سلیقه‌ای نشان دادند زمانی که نام وطن در میان باشد، با جان خود به میدان می‌آیند و هیچ هراسی از زوزه توخالی سگان استکبار ندارند.   جامعه ورزش و جوانان ایران نیز مانند تمامی مردم ایران پس از این پاسخ سنگین و پشیمان کننده، از غرور و افتخار در پوست خود نمی‌گنجد و امروز همگان فهمیدند حضور ورزشکاران ایرانی در صف اول خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی و گذشتن از مدال قهرمانی و عدم رویارویی با نمایندگان این رژیم غاصب و سفاک چه معنایی دارد و حالا این افتخار بیش از پیش بر سینه ورزشکاران ایرانی می‌درخشد.   جامعه ورزش، وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران به تمام دلاور مردان نیرو‌های مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید می‌گوید و بابت این تنبیه محکم از آنان قدردانی می‌کند. همچنین لازم است بار دیگر تأکید کنیم جامعه ورزش ایران در کنار سایر آحاد جامعه بویژه نیرو‌های مسلح با آمادگی بالا گوش به فرمان ولی خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی هستند تا با یک گوشه چشم ایشان رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

دیگر خبرها

  • بارندگی مسیر گُشت به سراوان را بست
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد