Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:55:20 GMT

طرح پاک‌سازی مناطق آلوده در بوشهر اجرا شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۷۰۷

طرح پاک‌سازی مناطق آلوده در بوشهر اجرا شد

سرهنگ عبدالرضا شبانی روز پنج‌شنبه در تشریح روند اجرای این طرح افزود: در راستای افزایش احساس امنیت و آرامش در محله‌های جرم خیز، طرح ضربتی و غافل‌گیرانه پاکسازی مناطق آلوده از سوی ماموران عملیات شهری پلیس مواد مخدر استان در شهر بوشهر اجرا شد.

وی بیان کرد: در این طرح یک پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر متلاشی و هفت معتاد حین مصرف مواد دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شبانی ادامه داد: ماموران در این مکان مقدار چهار کیلو و ۶۳۷ گرم تریاک، ۳۳ گرم شیره و ۹گرم تفاله تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد. 

رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بر استمرار و جدیت پلیس در اجرای طرح پاکسازی محله‌های جرم خیز تاکید کرد.

وی همچنین از شهروندان هم استانی خواست هر گونه اخبار و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند و از این طریق یاری‌گر نیروی انتظامی برای پاک‌سازی جامعه از پدیده شوم اعتیاد باشند. 

برچسب‌ها بوشهر مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بوشهر مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل