Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نامزدهای نواب رئیسی مجلس یازدهم معرفی شدند.

 جلسه مجلس برای تعیین هیئت رئیسه با حاشیه‌هایی همراه بود. تلاش حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس سنی مجلس یازدهم برای حفظ نظم صحن علنی یکی از اتفاقات تکراری در مجلس قبلی بود که این جلسه نشان داد، قرار نیست این بی نظمی در مجلس یازدهم حذف شود.

هنگام معرفی نواب رئیس، نیز مشکل تعیین افرادی که از نامزدی در این سمت انصراف داده بودند، حاشیه ساز شد، چرا که هنگام قرائت اسامی نواب رئیس، برخی از نمایندگان با فریاد زدن تلاش کردند که انصراف خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا مصری ، علیرضا منادی سفیدان و سیدمحمدرضا میرتاج الدینی سه نماینده‌ای بودند که در آخرین لحظات از نامزدی نواب رئیس انصراف دادند.

براین اساس امیرحسین قاضی زاده و علی نیکزاد کاندیداهای نهایی نواب رئیسی مجلس شدند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مجلس یازدهم نواب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس در تاریخ ۷ خردادماه امسال خبر داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه - ۲۷ فروردین ماه - مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و در این روز مراسم اختتامیه مجلس یازدهم برگزار می‌شود.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم افزود: آغاز به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز نماینده مورد نظر خود را نشناختند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تکلیف این ۴۴ کرسی مدنظر مشخص شود.

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر»، ۲۱ حوزه برای رقابت نامزد‌های مورد نظر آن‌ها در تاریخ مذکور هستند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کرده‌اند +فیلم
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کردند +فیلم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند