Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون تعدادی از احداثات مرزی در شرف افتتاح و بهره‌برداری هستند تا از این طریق نسبت به انسداد خلاءهای مرزی با احداثات جدید مثل پاسگاه و برجک‌ها اقدام شود. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

سردار یحیی حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به لزوم بازگشایی محورها در مرزهای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به شرایط فصلی و افزایش نزولات آسمانی، بسیاری از محورها بسته شده بودند که خوشبختانه با همت و تلاش نیروهای مهندسی رزمی مرزبانی و سپاه و اداره کل راهداری استان، نسبت به بازگشایی محورها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای انجام مباحث عمرانی در مرزها، کارشناسان به صورت میدانی حضور می‌یابند افزود: در این راستا خوشایندسازی محیط خدمتی و جانمایی محل و احداثات جدید انجام شده و تعدادی از احداثات مرزی در شرف افتتاح و بهره‌برداری هستند تا از این طریق نسبت به انسداد خلاءهای مرزی با احداثات جدید مثل پاسگاه و برجک‌ها اقدام شود.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک افتتاح این طرح‌های عمرانی سبب افزایش امنیت و آرامش در مرزها شده و دغدغه امنیت مرزی مرتفع می‌شود.

بهاروند: با برادران افغان درباره حادثه مرزی تفاهم کامل داریمهیئت ایران در کابل: حادثه مرزی بطور مشترک با افغانستان تا تامین عدالت بررسی می‌شودسفر هیئت دیپلماتیک ایران به افغانستان برای بررسی حادثه مرزی

وی با اشاره به همسایگی با سه کشور و لزوم استفاده از ظرفیت‌های مرزی افزود: در این رابطه نیز با توجه به معاهدات و مصوباتی که بین کشورهای همسایه در دیدارهای حضوری و تماس‌های تلفنی انجام یافته و نیز نشست‌هایی که به صورت سالیانه انجام می‌شود، مواردی که قابل پیگیری و رسیدگی است مانند استیفای حقوق دولت و مرزنشینان، با این نشست‌ها و تعاملات انجام می‌شود.

حسین‌خانی با اشاره به آموزش مرزنشینان گفت: همه سالانه مرزنشینان و عشایری که در مراتع خود حضور می‌یابند پیش از حضور، مورد آموزش از حیث افزایش آسایش خود قرار گرفته و اخیرا با توجه به شیوع کرونا و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، نسبت به ارسال پیامک‌های آموزشی و ارسال اقلام بهداشتی برای آنان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/7548/ی

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم