Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمدباقر نوبخت،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از طرح باقیمانده آزادراه رشت - قزوین در رودبار با بیان اینکه این بازدید براساس تعهد قبلی، صورت گرفته است،افزود: اعتبارات تمام طرحهایی که بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال۹۹ به بهره‌برداری برسد از جمله آزادراه رشت - قزوین باید تامین و در موعد مقرر به بهره برداری برسد و هیچ خلف وعده ای انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواز شروع تخصیص اعتبارات برای آزادراه رشت - قزوین در فروردین امسال خبر داد و گفت: برای نخستین بار برای طرح آزادراه رشت - قزوین و دیگر طرح‌های مهم استانهای کشور که برنامه زمانبندی آنها سال۹۹ است در فروردین امسال اعتبار تخصیص داده شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ابراز امیدواری کردو افزود: با بهره برداری از طرح آزادراه رشت - قزوین بر اساس برنامه زمان بندی شده، هموطنان می توانند بدون مشکل ترافیک از مواهب الهی استان برخوردار شوند.

نوبخت گفت: با وجود همه کمبود منابع مالی که در کشور وجود دارد از جمله قیمت نفت و رکود مالیات به دلیل شیوع ویروس کرونا، اهتمام دولت برای اتمام پروژه‌های عمرانی برنامه ریزی شده است.

او با تاکید بر این که با توجه به شرایط، در منابعی که از پیش تعیین شده محدود نمی شویم ،گفت: با نظارتهای که اعتبار نیاز باشد تامین کند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: بر اساس تعهدات قبلی مسیر برگشت باقیمانده آزادراه رشت قزوین از داخل شهر رودبار می گذرد.

انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزاد راه راه و شهرسازی آزادراه رشت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان به پایان رساند، اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت بازی باقیمانده خود در لیگ برتر را برد و با استفاده از لغزش سپاهان مقابل ملوان، به عنوان قهرمانی لیگ رسید. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول، جدی‌ترین مدعی قهرمانی و رقیب آبی پوشان است. دوباره هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به نتایج استقلال در این هفت مسابقه دور رفت، خیلی از طرفداران پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ هستند.

اما آیا می‌دانید پرسپولیس در ۷ بازی باقی مانده با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد و دور رفت چه نتایجی گرفت؟ می‌دانیم که پرسپولیس در این مقطع از دوره رفت یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود داشت و اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت بازیکنان و اختلاف با مدیران بر سر خرید‌ها رخ داده بود، تاثیر خود را در نتایج این تیم گذاشت...

پرسپولیس این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. تیمی که با فراز کمالوند یک برد و یک مساوی دارد و بازی رفت در ورزشگاه آزادی قرمز‌ها را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. همان بازی که دانیال اسماعیلی فر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی به اشتباه دروازه خودی را گشود! سپس پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کند. تیم همیشه رقیب که دور رفت با تک گل رضا اسدی در اصفهان پرسپولیس را شکست داد، اما کیست که نداند این سپاهان چه فاصله‌ای با آن سپاهان دارد!

در سومین بازی پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. بازی رفت قرمز‌ها در خانه با یک گل تیم مهدی رحمتی را شکست دادند، اما حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی نشسته است. بازی بعدی پرسپولیس در تهران مقابل هوادار خواهد بود. دور رفت در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی پرسپولیس پیروز شد، اما حالا با مسعود شجاعی این تیم در ورزشگاه دستگردی رقیبی بسیار خطرناک شده است. پنجمین بازی آینده پرسپولیس در لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. تیم احیا شده دور برگشت که یقه همه بزرگان را گرفته، دور رفت در خانه خود پرسپولیس را ۲-۲ متوقف کرد، آن هم در شرایطی که هر دو بار از حریف نامدار خود پیش افتاد. بازی ماقبل آخر پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود. بازی رفت در تهران ۲-۱ با دبل گبلسیانی به سود قرمز‌ها تمام شد، اما شمس آذر هم این فصل رقیبی از پیش باخته نیست؛ و بالاخره در هفته آخر که پرسپولیس در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که با محرم نوید کیا تا امروز باخت نداشته و بازی رفت هم پرسپولیس را یک یک متوقف کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس دور رفت از این هفت مسابقه سه برد، سه مساوی و یک شکست به دست آورد. ۱۲ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن که اگر فقط یکی از این لغزش‌ها دوباره تکرار شود، دیگر باید با رویای تکرار قهرمانی خداحافظی کرد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا