Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:11:31 GMT

خسارت ۶۲۰ میلیارد ریالی تندباد در سوادکوه شمالی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۸۰۶

خسارت ۶۲۰ میلیارد ریالی تندباد در سوادکوه شمالی

سیدمحمد انصارالحسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سه هفته گذشته تندبادها بیش از ۶۲ میلیارد تومان به شهرستان سوادکوه شمالی خسارت وارد کردند، افزود: تندباد اول در ۱۷ اردیبهشت ماه و تندباد دوم در سوم خرداد ماه سال جاری بوده است.

فرماندار سوادکوه شمالی میزان خسارت وارده به شهرستان سوادکوه شمالی در تندباد سوم خرداد ماه سال جاری را ۱۸۷ میلیون تومان برشمرد و افزود: این خسارت به تفکیک در حوزه مدارس ۵ میلیون تومان، در حوزه برق ۴۱ میلیون تومان، در حوزه مخابرات ۵ میلیون تومان، در حوزه مسکن صد میلیون تومان و در حوزه زراعی ۳۶ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه در ۱۷ اردیبهشت ماه نیز تندباد خسارت ۶۱ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومانی به این شهرستان وارد کرد، بیشتر این خسارات را مربوط به حوزه منابع طبیعی و جنگل‌ها دانست و گفت: در حوزه مدارس ۲۵ میلیون تومان، در حوزه برق ۴۱۴ میلیون تومان، حوزه مسکن ۵۶۵ میلیون تومان، حوزه واحدهای تجاری و صنعتی ۸۰ میلیون تومان، حوزه زراعی ۶۰ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، حوزه دام و طیور ۷ میلیون تومان، در حوزه تأسیسات دام و کشاورزی ۸۱۵ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از خسارت ۶۰ میلیاردی بخش زراعی، حدود ۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به بخش منابع طبیعی و خسارت به اراضی ملی و شکسته شدن درختان در سطح سه هزار هکتار بود، افزود: نزدیک به ده میلیارد تومان نیز در مسیر خط انتقال برق در جنگل و ۲۰ میلیون تومان خسارت به خزانه شالی بوده است.

فرشید قلی‌زاده، رئیس بنیاد مسکن شهرستان سوادکوه شمالی، در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با میزان خسارت تندباد، با اشاره به اینکه ۲۵ واحد مسکونی در این شهرستان در بخش نارنجستان خسارت دیدند، افزود: اکنون در حال تشکیل پرونده برای معرفی به بانک هستیم تا به این افراد بر اساس میزان خسارت وارده تسهیلات کم‌بهره پرداخت شود.

کد خبر 4935945

منبع: مهر

کلیدواژه: تندباد سوادکوه خسارت ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس سوادکوه شمالی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مولایی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار ۴۱۸ شعبه است.

وی تصریح کرد: با توجه به زمان باقیمانده تا مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده، شرایط و بستر انتخابات با همکاری هئیات اجرایی، نظارت، بازرسی و سایر عوامل انتخابات، کاملاً مهیا است.

فرماندار قائم شهر افزود: مطابق با اعلام و ابلاغ جدول زمانبندی از سوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهربه همراه ۷ حوزه دیگر در کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مولایی قرا با اشاره به این موضوع که ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ رأی تحویل به ستاد انتخابات قائمشهر شده است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم و مورد نظر به کاربران و کارشناسان فرآیند برگزاری انتخابات الکترونیکی انجام شده است.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر افزود: بر اساس قانون تبلیغات قانونی نامزدهای مرحله دوم مجلس دوازدهم از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی (۲۱) اردیبهشت پایان خواهد یافت.

کد خبر 6085178

دیگر خبرها

  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • احتمال وقوع سیل در ۲۸ استان
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به محصولات کشاورزی استان همدان
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به باغات استان همدان 
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی