Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان ّرئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: روستاهای پرجمعیت و ایجاد خوشه‌های متنوع از بیماری در میناب ضرورت توجه شبکه بهداشت درمان میناب و مسئولان را بیشتر می‌کند.

دکتر حسین فرشیدی در گفت و گو با ایسنا، افزود:  شمار فوتی‌ها بر اثر کرونا در هرمزگان در روز گذشته(هفتم خردادماه) به ۴۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۰۷ بیمار ایزوله هستند و ۲۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری اند که بیشتر آنها حال عمومی خوبی ندارند.

وی با بیان اینکه موارد ابتلا به کرونا در شهرستان‌های غرب هرمزگان کم است، اظهار کرد: مبتلایان جدید بستک مسافران ایرانی هستند که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به بستک سفر کردند و اطلاعاتی از گذشته آن‌ها در دست نیست که باید دو هفته قرنطینه شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: روستا‌های پرجمعیت و ایجاد خوشه‌های متنوع از بیماری در میناب ضرورت توجه شبکه بهداشت درمان میناب و مسئولان را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازارماهی فروشان میناب در چند روز اخیر کانون شیوع بیماری بوده است، تصریح کرد: در یک هفته اخیر شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان افزایشی است.

وی در پایان با بیان اینکه استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده و رعایت بهداشت فردی ضروری است، از مردم خواست برای قطع زنجیره شیوع کرونا شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک قطعه لاک پشت سبز در میناب

مریم احسان پور رئیس دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: لاک پشت سبز نجات یافته ۱۲۶ کیلوگرم وزن، یک متر طول و ۹۲ سانتیمتر عرض داشت.

بر اساس تقسیم بندی اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) لاک پشت پوزه عقابی در فهرست جانداران به شدت در معرض انقراض قرار دارد.

پنج گونه از هشت گونه لاک پشت دریایی موجود در جهان در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان زندگی می‌کنند که در این بین دو گونه لاک پشت پوزه عقابی و سبز بیشترین فراوانی را در هرمزگان دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • نجات لاک‌پشت در معرض انقراض از شن‌های ساحلی میناب
  • نجات یک قطعه لاک پشت سبز در میناب
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است