Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:05:00 GMT

قصرقند با دمای ۴۷ درجه سلسیوس سومین شهر گرم کشور شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۰۵۰

قصرقند با دمای ۴۷ درجه سلسیوس سومین شهر گرم کشور شد

محمود دیانتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت از چند روز گذشته روند افزایش دما هوا در استان آغاز شد و در شبانه روز گذشته به اوج خود رسید به صوری که قصرقند با دمای ۴۷.۳ درجه سلسیوس سومین شهر گرم کشور شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در هشت شهر استان به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس رسید و پیش بینی می‌شود گرمای هوا همچنان در استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان در ادامه از تداوم وزش بادهای ۱۲۰ روزه در استان خبر داد و گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی انتظار می‌رود همچنان وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان و با شدت کمتر در نوار غربی و جنوب شرق استان ادامه داشته باشد.

دیانتی ادامه داد: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۲۳ متر بر ثانیه معادل ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل شعاع دید افقی در فرودگاه زابل را به ۷ هزار متر کاهش داد.

کد خبر 4935964

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی سیستان و بلوچستان شهرستان قصرقند ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و فعلاً باری پیش بینی نمی‌شود.

وی از وقوع وزش باد در استان خبر داد و ابراز داشت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود به علت وزش باد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از فردا دمای هوای استان افزایش یافته و هوا گرم می‌شود و صبح امروز دمای هوا در استان کاهش یافت.

رحمان نیا تاکید کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان به زیر صفر درجه سانتی گراد رسید.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و بیان داشت: دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده است.

کد خبر 6088318

دیگر خبرها

  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • کاهش دمای هوا در استان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان