Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: در مجلس یازدهم نمایندگانی حضور دارند که به نوعی متخصص، کاربلد و با تجربه هستند که این امید دهنده به جامعه است.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: جلسه پنجشنبه با منتخبین نمایندگان شورای ائتلاف سراسر کشور در تهران برگزار شد که با توجه به جلسه قبل، اولین جلسه با موضوع هیئت اجرایی برای منتخبین شورای ائتلاف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در هیئت اجرایی شورای ائتلاف در حال تعیین و مشخص کردن راه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی هستیم که انشاالله تا رسیدن به تشکیل هیئت رئیسه دائمی و همچنین هیئت رئیسه شورای مجمع عمومی و هیئت شورای مرکزی فراکسیون تشکیل بشود. 

پور ابراهیمی گفت: فلذا فعلا اداره فراکسیون برعهده هیئت اجرایی شورای ائتلاف است تا زمانی که تشکیلات هیئت شورای مرکزی، هیئت رئیسه را انتخاب کند.

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: در مجلس یازدهم نمایندگانی حضور دارند که به نوعی متخصص، کاربلد و با تجربه هستند که این امید دهنده به جامعه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده در جلسه پنجشنبه پیشنهادی ارائه دادم که مورد تایید منتخبین هم قرار گرفت. بدین صورت که مقرر شد فراکسیون برنامه اهداف چهارساله را بعد از تشکیل مجمع عمومی و شورای مرکزی را مشخص کند و برای رسیدن به آن اهداف حرکت لازم صورت بگیرد.

پورابراهیمی افزود: تا اواخر خرداد ماه، فراکسیون انقلاب اسلامی یک برنامه جامع از شورای مرکزی فراکسیون اتقلاب اسلامی به طور شفاف به مردم ارائه می‌دهد.

نماینده کرمان بیان داشت: در این چهارسال فراکسیون انقلاب اسلامی اهداف میان مدت و کوتاه مدتی دارد که اقدامات کوتاه مدت ما یکسال اول مجلس است که این هدف بسیار حائز اهمیت است، زیرا باید یکسری اقدامات صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اکنون کارگروه اقتصادی تشکیل شده است که این کارگروه اقتصادی با بررسی اولویت امروز که بحث معیشت و اقتصاد است؛ هرچه سریع‌تر چارچوب این اقدام را تعیین می‌کند و امیدواریم تمام برنامه‌های اقتصادی و برنامه‌های دیگر در سایر بخش‌ها تهیه شوند و به تصویب مجمع و شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برسد.

پورابراهیمی گفت: بعد از تصویب در شورای مرکزی این برنامه‌ها به مرحله اجرا می‌رسند چه برنامه‌هایی که نیاز به تصویب قانون دارند و چه برنامه‌هایی که نیاز به اجرا و نظارت.

نماینده کرمان در پایان بیان داشت: اکنون فراکسیون با حضور ۲۲۰ منتخب تشکیل شده است که من به عنوان یک عضو از هیئت اجرایی آن از دیگر نمایندگان انقلابی دعوت می‌کنم به این فراکسیون بپیوندند تا یک مجلس قوی تشکیل شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس یازدهم فراکسیون انقلاب اسلامی پورابراهیمی اقتصاد فراکسیون انقلاب اسلامی نماینده کرمان شورای ائتلاف شورای مرکزی هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند