Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامیرحسین قاضی‌زاده و علی نیکزاد نواب اول و دوم هیئت رئیسه اجلاسیه اول مجلس یازدهم شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه اجلاسیه نخست مجلس یازدهم آغاز شد.

در این جلسه پس از انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس اجلاسیه اول مجلس یازدهم با 230 رأی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده منتخب مردم مشهد و علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل گزینه‌های نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی برای نایب‌رئیسی مجلس یازدهم و به عنوان کاندیدای تصدی نواب رئیس اجلاسیه نخست مجلس یازدهم شورای اسلامی داوطلب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رأی‌گیری، امیرحسین قاضی زاده هاشمی با 208 رأی و علی نیکزاد با 196 رأی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه موقت مجلس دهم انتخاب شدند.

مجلس یازدهم پس از انتخاب نواب هیئت رئیسه اجلاسیه نخست مجلس یازدهم‌، وارد انتخاب دبیران و کارپردازان (ناظران) هیئت رئیسه  مجلس یازدهم برای سال اول شد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی نیکزاد مجلس یازدهم مجلس یازدهم هیئت رئیسه قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد

«افشار کلوندی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، «افشار کلوندی» بعدازظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان، توانست هشت رأی از مجموع ۱۰ رأی مأخوذه را کسب کند.

در این مجمع دو رأی سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.

وی گفت: سیاست فدراسیون این است همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بودجه این فدراسیون را در سال گذشته سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما همه تلاش خود را برای کمک و حمایت مالی از هیأت‌های استانی به کار خواهیم گرفت.

ناظمی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی اختصاص می‌یابد.

وی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و گفت: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داده شود.

کد خبر 745832

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان