Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از نشریه آمریکایی هیل، «کیلی مک اننی» سخنگوی کاخ سفید، به خبرنگاران گفت امروز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فرمان اجرایی در خصوص شبکه‌های اجتماعی امضا خواهد کرد. هرچند این سخنگو در ادامه توضیحات بیشتری درباره این خبر ارائه نکرد. مشخص نیست بدون تصویب کنگره ترامپ چه گامی می‌تواند برای محدود ساختن شبکه‌های اجتماعی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر پس از اختلافات چند روزه ترامپ با توئیتر اعلام می‌شود.توئیتر روز سه شنبه برای اولین بار به توئیت‌های رئیس جمهور آمریکا برچسب صحت یابی زد. روز سه شنبه ترامپ در توئیتی مدعی شده بود چنانچه در کالیفرنیا انتخابات از طریق پست انجام گیرد این عمل منجر به تقلب در انتخابات خواهد شد.توئیتر در واکنش به آن یک برچسب با این محتوی «حقایق مربوط به رای‌گیری به صورت پستی را دریافت کنید»به دو توئیت رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد.این برچسب کاربران را به صفحه‌ای لینک می‌داد که نشان می‌داد ادعای رئیس‌جمهور آمریکا اثبات نشده است.

ترامپ و هواداران او بلافاصله به این موضوع واکنش نشان دادند و توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی را به تعصب علیه محافظه‌کاران متهم کردند،بدون آنکه شواهد مستدلی در این زمینه ارائه کنند. ترامپ توئیتر را به «خاموش کردن آزادی بیان» متهم و بعد هم تهدید کرد این شبکه‌های اجتماعی را خواهد بست. در گام بعدی ترامپ قول داد علیه توئیتر «اقدام بزرگی» انجام خواهد داد. او در پایان یکی از توئیت‌هایش نوشت: «این‌ها دارند کاملا دیوانه می‌شوند. در ادامه بیشتر خواهید شنید!»

رئیس‌جمهور آمریکا روز سه شنبه در شبکه فیسبوک هم پست مشابهی درباره ارسال برگه‌های رای از طریق پست منتشر کرد، اما فیسبوک برچسبی به آن اضافه نکرد. ارزش سهام توییتر و فیسبوک در معاملات روز چهارشنبه بازار بورس نیویورک کمی کاهش یافت.

این نخستین بار نیست که ترامپ با توئیتردچار مشکل می‌شود،او بارها این شبکه اجتماعی را متهم کرده که علیه محافظه‌کاران عمل می‌کند.بنا برگزارش‌ها،دولت ترامپ دستورالعمل اجرایی را با عنوان«محافظت از آمریکایی‌ها در برابر سانسور آنلاین»  در سال ۲۰۱۹ تهیه کرده است، این دستورالعمل به کمیسیون ارتباطات فدرال اجازه می‌دهد تا نحوه تفسیر بخش ۲۳۰ قانون شأن ارتباطات را تغییر دهد.

2323

کد خبر 1392976

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ توئیتر رئیس جمهور آمریکا شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می‌ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی