Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ۲۳ دفتر خدمات سرمایه گذاری در دستگاه‌های اجرایی هرمزگان با هدف سرعت بخشیدن به امورات سرمایه گذاران با پیگیری دفتر سرمایه گذاری استانداری هرمزگان طراحی و ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ایرج حیدری با اشاره به کسب دوم رتبه سرمایه گذاری توسط استان در سطح کشور، عنوان کرد: کسب رتبه دوم جذب سرمایه گذاری خارجی توسط استان هرمزگان در سطح کشور مرهون مدیریت و حمایت همه‌جانبه استاندار هرمزگان از حوزه سرمایه گذاری استان و همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طراحی دفتر خدمات سرمایه گذاری در دستگاه‌های اجرایی، افزود: ۲۳ دفتر خدمات سرمایه گذاری در دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان با تجهیزات و نیروی انسانی مستقل و شرح وظایف مشخص برای سرعت بخشیدن به روند امورات سرمایه گذاران  با پیگیری دفتر حمایت از سرمایه گذاری استانداری طراحی و ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه خاطرنشان کرد: گره گشایی از کار سرمایه گذاران مهمترین مطالبه از دفاتر خدمات سرمایه گذاری در دستگاه‌های اجرایی است و انتظار است مدیران دستگاه‌های اجرایی اختیارات ویژه به این دفاتر تفویض کنند و کارشناسان مجرب و متخصص حوزه سرمایه گذاری در این بخش مستقر شوند.

حیدری گفت: کاهش سامانه های مرتبط با سرمایه گذاری در دستگاه‌های اجرایی و ایجاد سامانه یکپارچه سرمایه گذاری به همراه تدوین بانک اطلاعات سرمایه‌گذاری می تواند تاثیر شایانی در رفع موانع پیش روی حوزه سرمایه گذاری و سرعت بخشیدن به کارها در این حوزه کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تدوین اطلس پروژه های سرمایه گذاری، اظهار داشت: عملیاتی کردن طراحی و تدوین اطلس پروژه های سرمایه گذاری به همراه اخذ مجوزهای مورد نیاز برای لکه های مشخص شده سرمایه گذاری عاملی است که می تواند روند جذب سرمایه گذاری را سرعت بخشد.

وی با تاکید بر تشکیل شورای مهارت، خاطرنشان کرد: شکیل شورای مهارت برای تربیت نیروی انسانی متخصص و مهار مورد نیاز پروژه های سرمایه گذاری در دستور کار دستگاههای اجرایی ذیربط قرار گیرد.

حیدری افزود: دستگاه‌های اجرایی موانع جذب سرمایه گذاری در حوزه تخصصی خود را شناسایی و رفع نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر بکارگیری ظرفیت شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاری، گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه شورای بخش خصوصی و دولتی برای سرعت بخشیدن به روند جذب سرمایه گذاری ها نهایت استفاده بعمل آید.

وی افزود: هرمزگان ظرفیت های بی بدیلی در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری به ویژه در بخش گردشگری برخوردار است که نیازمند برنامه ریزی و همت برای شکوفایی استعدادهای استان در این زمینه است.

حیدری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی روند جذب تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاری  را با پیگیری از طریق شبکه بانکی سرعت بخشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: دفاتر جدید سرمایه گذاری در راستای مرکز خدمات سرمایه گذاری بستری برای سرمایه گذاران در هرمزگان برای دریافت خدمات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن است و ضروری مدیران دستگاه های اجرایی این مهم را به صورت عینی و ملموس جامعه عمل بپوشانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان جذب سرمایه گذاری سرعت بخشیدن سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  مجتبی حمزه نژاد افزود: این ناپایداری‌های موقتی در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز هم دور از انتظار نیست.

وی گفت: سامانه همرفتی تا روز جمعه در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد وجود دارد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود و شدت وزش باد، شب در محدوده تنگه هرمز به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد شناور‌های سبک بعدازظهر و شب از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید؛ صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

وی افزود: روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات، افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

امروز از دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان