Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید اگر پیش از بحران کرونا، به جای بارسا، رئال مادرید صدرنشین لالیگا بود، این لیگ را تعطیل می‌کردند و کسی به فکر ادامه فصل نمی‌افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، خوان گاسپارت، در اظهارنظری جنجالی مدعی شد اگر پیش از تعلیق لالیگا به دلیل بحران اپیدمی کرونا، رئال مادرید به جای بارسا صدرنشین لیگ بود، لیگ اسپانیا تعطیل می‌شد و دیگر کسی از شروع مجدد فصل صحبت نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه بارسلونا در حال حاضر و در حالیکه 11 هفته از فصل لالیگا باقی مانده، با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال، صدرنشین است قرار شده که فصل لالیگا از اواخر خرداد از سر گرفته شده و به پایان برسد. گاسپارت که از سال 2000 تا 2003 رئیس بارسلونا بوده می‌گوید اگر در اسفندماه که لالیگا تعلیق شد رئال صدرنشین بود همان زمان لالیگا را پایان یافته اعلام و رئال را قهرمان می‌کردند.

 

گاسپارت در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی گفت:" اگر قبل از تعلیق شدن لیگ به دلیل بحران کرونا، رئال صدرنشین جدول بود، لالیگا را حتما تعطیل می‌کردند و صدرنشین را به عنوان قهرمان اعلام می‌کردند".

 

 

رئیس سابق بارسا در ادامه صحبتهایش ابراز امیدواری کرد که نیمار به بارسا برگردد. او در این باره گفت:" خیلی دوست دارم نیمار را در بارسا ببینم. چون معتقدم او هنوز می‌تواند به تیم کمک کند".

 

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند