Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:52:02 GMT

۹۱ فقره سرقت در تالش کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۱۹۲

۹۱ فقره سرقت در تالش کشف شد

جمال دار از کشف ۹۱ فقره سرقت و دستگیری ۷۹ سارق طی ارديبهشت سال جاری در تالش خبر داد.

«حسين جمال‌دار» به تشریح اقدامات پلیس شهرستان تالش در ارديبهشت سال جاری پرداخت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در یک ماه گذشته ۹۱ فقره سرقت در شهرستان كشف شد که در این رابطه ۷۹ سارق دستگير و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی تالش افزود: در اين مدت پنج تن چوب قاچاق در شهرستان تالش كشف شده است.


وی با بیان اینکه ماموران انتظامی تالش ۹ کیلو و ۷۵۱ گرم انواع موادمخدر را کشف کردند اظهارداشت: هزار و ۱۰۹ قلم انواع قرص و دارو قاچاق در اين مدت کشف شده است.


جمال‌دار اظهار داشت: ۸۶۰ ليتر سوخت قاچاق و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در ارديبهشت ماه سال جاری در تالش کشف شده است.

 

وی گفت: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و هنجارشكنان، ۱۳۴ دستگاه موتورسيكلت و ۱۵۵ دستگاه خودرو به دلايل سرقتی بودن، داشتن دستور توقيف، عدم رعايت قوانين و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل كالای قاچاق و مواد‌مخدر، انجام سرقت و جابجايی اموال مسروقه توقيف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به‌منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه‌جمعه، بخشداران و دهياران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ارديبهشت ماه جاری چهار جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شد تا به مشکلات انتظامی آنها رسیدگی شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلیس تالش کشف سرقت قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه