Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه تعداد زیادی از واحد‌های تولیدی به دلیل عدم فروش کالا به دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی مواجه شدند،گفت:بانک‌ها در دریافت بدهی بانکی به تولید کنندگان واقعی  تسهیل گری کنند. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

رحیم بنامولایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به کاهش روند شیوع کرونا در استان البرز و کشور، اظهار داشت: شیوع کرونا علی رغم تمام مشکلاتی که برای کشور به وجود آورد نشان داد که می‌توان در مورد صدور مجوز و موارد مشابه خواست صنعت گران تسهیل گری و بروکراسی اداری حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه کسب و کارتان را در "دسترنج" روایت کنید/ تلاش برای خودباوری تولیدکنندگان ایرانیاستان مرکزی مکلف به ایجاد 12 هزار و 500 شغل جدید در سال جهش تولید شدریشه تورم در ایران چیست؟ خلق پولی که تبدیل به تولید نمی‌شود

وی افزود: واحد‌های تولیدی استان البرز از ابتدای شیوع کرونا پای کار بوده و با تمام توان برای ریشه کنی این ویروس شبانه روز تولید و تلاش کردند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که کرونا برای واحد‌های صنعتی به وجود آورد تعطیلی در دو ماه اسفند و فروردین بود،بیان کرد: تعداد زیادی از کارفرمایان استان البرز حقوق و مزایای کارگران را علی رغم تعطیلی واحد پرداخت کردند که این اقدام جای تقدیر دارد.

بنامولایی با بیان اینکه یکی از مشکلات کنونی تولید در سالی که رهبری معظم انقلاب به سال جهش تولید نامگذاری کردند بروکراسی اداری برایدریافت مجوزهای قانونی است،گفت: متاسفانه این روند انگیزه تولید کنندگان را برای ایجاد اشتغال و تولید تحلیل می برد و نیاز است بدور از شعار این بروکراسی ها حذف شود.

وی با بیان اینکه هئیت دولت باید در مورد اقساط بدهی واحدهایی که به دلیل شیوع کرونا موفق به فروش محصولات خود نشده اند تصمیمی قاطع بگیرد تا بدهی ناشی از جرائم بانکی آنها افزایش نیابد،عنوان کرد: بانک‌ها باید نهایت تعامل را با  واحدهای تولیدی واقعی داشته باشند تا این واحدها بتواند در این شرایط پساکرونا اقساط وام‌های خود را پرداخت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه باید دستورالعمل جامعی در استان برای پسا کرونا با محوریت صادرات تدوین شود،گفت: صادرات بنزین ایران به ونزوئلا در شرایط سخت تحریمی و فشار مضاعف آمریکا  ثابت کرد که در حوزه صادرات استان البرز علی رغم تمام محدودیت‌ها با تنوع و کیفیت محصولات تولیدی می‌تواند جزو استان‌های برتر کشور باشد.

بنامولایی با بیان اینکه باید در این شرایط قوانین سد راه تولید برداشته شود،گفت: در صورتی که ارز حاصل از صادرات برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز و تهیه اقلام کالایی مورد نیاز صرف شود، قطعا هیچ کمبودی در مواد اولیه و کالا به وجود نمی‌آید و تولید سرپا تداوم می‌یابد.

وی با بیان اینکه جایزه مردم  به صنعتگرانی که در بدترین شرایط کرونا دست از تولید به خاطر سلامت مردم نکشیدند خرید کالای ایرانی است،گفت: مردم برای حمایت از صنعتگران کالای ایرانی بخرند تا این صنایع بتوانند چرخه تولید و اشتغال را حرکت داده و برای  جلوگیری از بیکاری کارگران قدم بردارند.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم البرز در حمایت از عملیات وعده صادق + تصاویر

مردم استان البرز با تجمع در شهرستان های استان البرز حمایت قاطع خود را از عملیات رزمندگان اسلام علیه رژیم غاصب قدس اعلام داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مردم شهرستان های استان البرز بعدازظهر امروز با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی حمایت خود را از اقدام بازدارنده نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام داشتند.

در شهرستان کرج، مردم با تجمع در مقابل امامزاده حسن (ع) با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا ضمن انزجار از اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها در شش ماه گذشته در غزه و همچنین حمله به سفارت ایران در دمشق، حمایت قاطع خود را از اقدامات رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی کشور اعلام داشتند.

در این تجمع که مسئولان ارشد استان، نماینده ولی فقیه، استاندار البرز، فرمانده سپاه و سایر مدیران حضور داشتند، مردم با اظهار شادمانی از اقدام بازدارانه و تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از این اقدام غیورمردان ایرانی اعلام داشتند.

همچنین تجمع دیگری در مقابل مسجد جامع شهرستان هشتگرد، برگزار شد و در آن مردم این شهرستان با حضور در این تجمع، حمایت خود را از تنبیه جنایتکاران اعلام داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تعزیرات، متمرکز بر حذف کالای قاچاق از بازار است
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود
  • تجمع مردم البرز در حمایت از عملیات وعده صادق + تصاویر
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • خرید توافقی برنج راه حلی مناسب برای ایجاد تعادل در بازار
  • تجمع مردم اراک در حمایت از اقدام سپاه پاسداران و تنبیه رژیم صهیونیستی
  • مردم کرج اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی را حمایت کردند
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند