Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن رخصی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این میزان فطریه و کفارات به صندوق های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه های غیرحضوری پرداخت شده است، افزود: از این میزان سه میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان فطریه و حدود ۱۰ میلیون تومان نیز کفارات عمد و غیرعمد بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین امسال بخش قابل توجهی از فطریه و کفارات مردمی از طریق درگاه های الکترونیکی و به صورت غیرحضوری پرداخت شده، بیان کرد: شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن های همراه و واریز وجوه نقدی از طریق برنامه های بله، بام، سکه، ایوا و سنا از راه های پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این درگاه ها همچنان آماده دریافت فطریه و کفارات آن دسته از کرمانشاهیان نیک اندیشی است که هنوز موفق به پرداخت زکوات فطره  نشده اند.

به گفته او، در عید سعید فطر امسال بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نیرو و عامل مردمی با این نهاد برای جمع آوری و کفارات مردمی همکاری داشته اند.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت می شود.

برچسب‌ها فطریه کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه کمیته امداد امام خمینی ره کرمانشاه فطریه کمیته امداد امام خمینی ره کرمانشاه فطریه و کفارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید شعبانلو گفت: این گزارش‌ها از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۱۱، ۱۵۴۰، ۱۳۶ و حضوری دریافت شده است.

او تصریح کرد: بیشترین گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۵۴۰ بوده است که سامانه تخصصی گزارش‌های محیط زیستی در سراسر کشور است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: حوادث محیط زیستی، تخریب و تصرفات، خسارات حیات وحش، شکار و صید، آلودگی، استقرار صنایع، قطع درختان و ساخت و ساز در مناطق طبیعی از جمله موضوعات گزارش‌های مردمی محیط زیستی در استان همدان طی سال ۱۴۰۲ بوده است.

مجید شعبانلو افزود: تمام موارد توسط کارشناسان واحد‌های تابعه پیگیری، در موارد مرتبط اقدام و در موارد غیر مرتبط، به گزارش دهنده توضیحات لازم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی