Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نتیجه تست کرونای ۳ نفر از اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان مثبت اعلام شد. تاریخ انتشار: 10:07 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۳۵۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان، دکتر سید مهدی موسوی پزشک تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص نتیجه تست کرونای بازیکنان گفت: در راستای پروتکل اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال، در باشگاه صنعت نفت آبادان اولین مرحله از تست کرونا از کلیه اعضای باشگاه مطابق پروتکل تست گرفته شد که متاسفانه نتیجه تست ۳ نفر مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ۳ نفر متشکل از ۲ بازیکن و یک نفر از کادر اجرایی باشگاه هستند که مطابق دستورالعمل‌های اعلامی این افراد تا بهبودی نهایی و انجام تست مجدد قرنطینه می‌شوند.

پزشک تیم فوتبال صنعت نفت اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تست مثبت ما کمتر از ۵ نفر است تمرینات را با رعایت تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن تمامی اماکن تمرینی از امروز (پنجشنبه) زیر نظر کادرفنی از سر می‌گیریم.

موسوی با یادآوری این نکته که سلامتی اعضای جامعه به ویژه ورزشکاران از اولویت‌های همیشگی باشگاه صنعت نفت بوده است، گفت: امیدواریم بتوانیم بار دیگر در محیطی سالم، هیجان و نشاط را به جامعه به ویژه هواداران خونگرم آبادانی اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید: صنعت نفتی‌ها فراخوانده شدند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان فوتبال کرونا باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد