Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سیدرحیم توکل با بیان اینکه تحریم علیه نیروی انتظامی، امر تازه‌ای نیست؛ گفت: نیروی انتظامی مال این نظام است و نیروی نظامی از رهبری خط می‌گیرد و یک نهاد مردمی است و لذا از آنجا که امریکا با نظام، رهبری و مردم مخالف است، با یاران آن‌ها نیز مخالفت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌وگو به خبرنگار بلاغ در واکنش‌ به تحریم‌های آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: آمریکا از زمانی که ترامپ روی کار آمد یک برنامه‌ای را به اجرا گذاشت که با برنامه‌های سایر روسای جمهور قبلی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آمریکایی‌ها از ایران و این انقلاب، ضربه‌های سنگینی خوردند و در جنبه نظامی هم عملا وارد نمی‌شوند و اعلام کرده‌اند اگر بخواهیم در این جبهه، وارد شویم هزینه سنگینی برایمان دارد که حریف نیستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وقتی که نتوانند از مسیر نظامی وارد مقابله با کشور ما شوند، ناچارند تا از راه‌های دیگری وارد شوند.

توکل ادامه داد: یک راه ترور افراد شاخص مملکت نظیر سردار سلیمانی است تا این الگوها را از ما بگیرند و ملتی را در این الگوها، بی سرپرست کنند و این یکی از راهکارهای آنان است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از استراتژی‌هایشان نیز تحریم اقتصادی است که در واقع در طول زمان همواره در تحریم بودیم؛ اما باید بگوییم تاکنون به این گستردگی در تحریم‌ها نبودیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از زمانی که انقلاب پیروز شد ما چندین فروند فانتوم خرید کرده بودبم و از آن زمان تاکنون نه فانتوم‌ها را به ما دادند و نه پولش را به ما برگرداندند و این تحریم یکی از نخستین تحریم‌هایی بود که در زمان انقلاب علیه ما انجام شد.

توکل با بیان اینکه این تحریم‌ها در ادامه به دوران جنگ رسید؛ گفت: در طول زمان و در هشت سال دفاع مقدس نیز ما کاملا در تحریم بودیم؛ راهدار می‌خواستیم به ما نمی‌دادند، مهمات می‌خواستیم نمی‌دادند، تجهیزات لازمی که به آن نیازمند بودیم بر ما تحریم کردند.

وی اضافه کرد: در مورد ترامپ، به این تحریم‌ها، گستردگی هدفمند خاصی را داد و در واقع آنچه را که آن‌ها خواستند آن را پنهان کنند و باطن کثیف‌شان را نشان ندهند، ترامپ همه را نشان داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ترامپ با اقداماتش علیه ایران اعلام کرد که باطن ما اینگونه است، دم از ملت‌ها می‌زنیم، اما دروغ می‌گوییم.

توکل افزود: آن‌ها به وضوح اعلام کردند که در حالیکه در زمان کرونا، ملت‌ها به دارو محتاجند اما ما نه تنها به آن‌ها دارو نمی‌دهیم حتی داروها را می‌دزدیم تا به دست مردم نرسد.

وی تصریح کرد: تحریم کردن آمریکایی‌ها در ابعاد مختلف، امر تازه‌ای نیست و یقینا پس از این نیز این روند ادامه دارد تا به اهداف‌شان برسند که هرگز نخواهند رسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اقدام اخیر آمریکایی‌ها علیه نیروی انتظامی؛ اعلام کرد: نیروی انتظامی مال این نظام است و نیروی نظامی از رهبری خط می‌گیرد و یک نهاد مردمی است و لذا از آنجا که امریکا با نظام، رهبری و مردم مخالف است، با یاران آن‌ها نیز مخالفت می‌کند.

توکل متذکر شد: تحریم علیه نیروی انتظامی، امر تازه‌ای نیست؛ هر کس یار این انقلاب باشد، در تیر رس تحریم امریکا است و این تحریم‌ها، هیچ نتیجه‌ای را برایشان به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری علیه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ بایدن با تکرار برخی ادعاها افزود: «این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع ایران و برنامه موشکی و پهپادی ایران را که امکان این حمله گستاخانه را فراهم کردند، هدف قرار می‌دهند. همان‌طور که صبح روز پس از حمله با دیگر رهبران گروه هفت گفتگو کردم، متعهد به تشدید جمعی فشار اقتصادی علیه ایران هستیم و متحدان ما نیز تحریم‌ها و تدابیر مضاعفی را اتخاذ کرده‌اند یا خواهند کرد تا برنامه‌های نظامی بی‌ثبات‌کننده ایران را محدود کنند».

بایدن افزود: «بعد از روی کار آمدن دولت من، آمریکا بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد را تحریم کرده است از جمله ایران و گروه‌های نیابتی این کشور، حماس، حزب الله، حوثی‌ها و کتائب حزب الله. من تیم خود، از جمله وزارت خزانه‌داری را موظف کرده‌ام تا همچنان به اعمال تحریم‌هایی که صنایع نظامی ایران را بیش از پیش تضعیف می‌کند، ادامه دهند».

در ادامه آمده است: «بگذارید برای همه کسانی که به فراهم کردن زمینه حملات ایران کمک کرده یا از آن حمایت می‌کنند، روشن کنیم: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است. ما به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه متعهد هستیم و در انجام تمام اقدام‌های لازم برای پاسخگو کردن شما تردید نخواهیم کرد».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند