Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، صبح امروز با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی زیادی از مسئولان لشکری و کشوری مراسم الحاق 112 فروند شناور موشک انداز به ناوگان مدافعان امنیت خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ‌اظهار داشت: جمهوری اسلامی صاحب اراده‌ است در برابر هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم و عقب نمی‌نشینیم پیشروی ذات کار ماست، دفاع منطق ما در جنگ است اما دفاع به مفهوم انفعال در برابر دشمن نیست، عملیات و تاکتیک ما تهاجمی است و این را در میدان نشان دادیم.

وی با تاکید بر استحکام عرصه مواجه با دشمن در دریا افزود: عرصه مواجه ما با دشمنان عرصه مستحکم شده است، راهبرد ما در دریا برگرفته و الهام یافته از فرمایشات رهبری حکیم است.

سرلشکر سلامی گفت: این اراده با حکمت همراه است، معادله‌ای منسجم و آرمان‌های بلند به کار گرفته می‌شود، اراده و حکمت است که قوی شدن ما را شکل می‌دهد ما در شرایط کنونی علاوه بر تولید قدرت با تولد قدرت مواجه هستیم، یعنی نسل‌های حدید از قدرت در عرصه دفاع متولد شده‌اند.

وی تصریح کرد: آنچه می‌بینیم عرصه‌ای از تولید و تولد قدرت است و روز به روز با آرایه‌های جدید از قدرت روبرو می‌شویم قلمرو دفاعی خود را تا دوردست امتداد می‌دهیم نیروی دریایی ما ماموریت دارد با تاثیرگذاری و دفاع امنیت بخش به حفظ منافع ملی و تعقیب و انهدام دشمن در دور دست بپردازد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عجز دشمنان انقلاب اسلامی در برابر ویروس کرونا تاکید کرد: امروز در شرایط سخت که قدرت‌ها در برابر کرونا نتوانستد نمایش آبرومندی داشته باشند اما ملت ایران بیماری را مهار می‌کند و مجلس یازدهم که مجلسی انقلابی و استکبار ستیز است را با نشاط و شور انقلابی افتتاح و این مجلس نقطه آغاز یک جهش جدید می‌شود.

وی ادامه داد: این مسئله نشان دهنده شکوه و عظمت یک انقلاب بزرگ و نیروی قدرتمند است آنچه که امروز می‌بینیم در فضای تحریم به دست آمده، شکستن تحریم و طراحی و ساخت سیستم‌ها و بومی کردن آنها است.

سرلشکر سلامی گفت: بخش مهمی از قدرت نظامی دریایی ما ناشناخته است، جز مهم و خطرناک این قدرت پنهان است، دشمنان ما این قدرت را روزی خواهند دید که نیت و نگاه بد به این سرزمین داشته باشند و آن روز آتش اصلی نیروهای ما را در دریا و آسمان خواهند دید و میدان جنگ، جهنمی برای دشمنان ایران و اسلام خواهد شد.

وی افزود: اعتماد به نفس قوی داریم، رهبر معظم انقلاب این اعتماد را به ما تعلیم داده است ایشان رهبری دوراندیش، دشمن شناس و الهام یافته از وحی هستند که با اتکا به ایشان راه را به پیش می‌بریم ملت ایران هم اطمینان داشته باشند ما از هویت و کرامت آنها پشتیبانی خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حرف ما با عمل هیچ تفاوتی ندارد، هیچ وعده بی‌عملی نداریم امروز ملت ایران در اوج عزت و کرامت قرار دارد این در حالی است که دشمن اضطراب سیاسی دارد اما در ایران در اوج سخت‌ترین شرایط انتخابات با شکوه برگزار شد و در بستر آرامش و امنیت افتتاح یک مجلس انقلابی را شاهد بودیم، این مجلس با نشاط و انقلابی با روحیه استکبار ستیزی به پیش خواهد رفت و ما هم حامی آنها هستیم به ملت اعلام می‌کنیم ما پیشمرگان شما هستیم و اجازه تسلط دشمن به کشور را نخواهیم داد و آنها راهی جز عقب نشینی در برابر ملت ایران را ندارند.


منبع: تقریب

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل انصارالله یمن در سخنرانی خود گفت : همه ملت یمن از همه اقشار در برابر ائتلاف متجاوز به رهبری آمریکا ایستادند و هزاران نفر مردم ما شهید شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همه گروههای مردم روحانیون علما دانشگاهیان و دانش آموزان مدارس کشاورزان ، شهرها و روستاها و مردم ما حرکت کردند برای ایستادگی با تجاوز با اخلاص و مقاومت ، و در پشت آنها خانواده ایشان حضور داشتند که صبوری کردند و این ایستادگی در مقابل تجاوزی که به کشور ما شد هزاران نفر به شهادت رسیدند . حماسه آفرینی کردند ایثار کردند که در تاریخ جاودانه ماندند و این مکتبی شد برای نسل های آینده .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این ایستادگی دها هزار نفر مجروح شدند و هزاران نفر اسیر شدند و مشکلات زیادی  را تحمل کردند د ر نزد ائتلاف متجاوز ، این عنوان پایداری برای کسانی است که حرکت کردند و امروز هم در همه جبهه های جنگ حضور دارند و پیوسته صبوری می کنند و شبانه روز مقاومت می کنند و تلاش می کنند که نفوذی برای دشمن وجود نداشته باشد و تسلط پیدا نکنند برای کشور ما . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دند از جمله کمک های انسانی ، در زمینه اقتصادی در جبهه ها حضور پیدا کردند ، به صورت داوطلبانه کردند تلاش کردند وحدت جبهه های داخلی را حفظ کنند کمیته های سیاسی و در همه زمینه ها که حرکت کردند برای مقابله با دشمنان و توطئه ههای آنان که همه چیز را هدف گرفته بودند . این وضعیت جامعه ما بود به شکل کلی بخصوص با محاصره خفه کننده ای که علیه کشور ما وجود داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تجاوز علیه کشور ما بدون هیچ توجییه بود و وحشیانه برای اهدافی خطرناک با نظارت آمریکا انجام شد در چارچوب طرح آمریکایی اسرائیلی و انگلیسی با اجرای ائتلاف انجام شد ، تجاوز به کشور ما یک طرح فراگیر بود برای تحرک در منطقه که آن را تحت رهبری دشمن اسرائیلی سازگاری کنند و مسئله فلسطین را از بین ببرند و هدف توامندسازی اسرائی بود . و تجاوز به کشور ما هیچگونه طرح و اهداف مشروعی نداشت ، تلاش می کردند کل منطقه و جهان عربی را بطور کلی در آغوش صهیونیست ها قرار بدهند . همه اینها رسوا شد با طرح عادی سازی با دشمن .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از  آغاز ائتلاف متجاوز با نظارت آمریکا تلاش کرد کشور ما را ویران کنه و حملات شهروندان بی دفاع غیر نظامی را هدف قرار داد و جرم جنایت فراگیری مرتکب شدند تمرکز رب قتل ملت یمن استوار بود حملات هوایی که ائتلاف انجام داد مردم را می کشت در خانه هایشان چه در شهرها و چه در روستاها و حتی اردوگاههای عشیاری حتی در جنش ها در عروسی ها در مناسبت های مختلف مردم را هدف قرار دادند . و مصیب 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند