Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره های لیگ بسکتبال NBA نسبت به کشته شدن یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، چند روزی است که تصویر کشته شدن یک فرد سیاهپوست توسط پلیس آمریکا واکنش‌های زیادی را در سراسر جهان داشته و حتی مردم این کشور نیز دست به اعتراض خیابانی زده‌اند.

در این بین ستاره‌های لیگ بسکتبال NBA نیز در شبکه های اجتماعی اعتراض خود را نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبران جیمز ستاره تیم بسکتبال لیکرز با انتشار تصویری از این جنایت و پلیس نوشته است، آیا شما متوجه این کار می‌شوید؟

همچنین استفن کری، ستاره تیم گلدن استیت نوشت: من می‌بینم که بسیاری از مردم با هم صحبت کرده و سعی می‌کنند بیان کنند که چقدر از این حالت خسته و عصبانی هستند. بسیار خوب، این همان واقعیتی است که ما در آن زندگی می‌کنیم. جورج فلوید خانواده دارد. او شایسته مرگ نیست.  جورج درخواست کمک کرد، اما  نادیده گرفته شد، متاسفانه زندگی سیاه پوستان برای آن‌ها اهمیتی ندارد.  جورج به آهستگی و هدفمند جان خود را از دست داد و به قتل رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا شبکه های اجتماعی بسکتبال خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز در واکنش به انتشار اخباری درباره حمله ادعایی رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.

این اظهارات در واکنش به حادثه بامداد امروز مشاهده چند ریز پرنده در آسمان مرکز ایران، مربوط می‌شود که بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی منهدم شده بودند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ما حمله بی سابقه ایران به اسرائیل را محکوم کرده و از دو طرف می‌خواهیم که تنش‌ها را کاهش دهند.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد