Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه تست کرونای سه نفر از اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان مثبت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سید مهدی موسوی، پزشک تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص نتیجه تست کرونای بازیکنان گفت: در راستای پروتکل اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال، در باشگاه صنعت نفت آبادان اولین مرحله از تست کرونا از کلیه اعضای باشگاه مطابق پروتکل تست گرفته شد که متاسفانه نتیجه تست 3 نفر مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این 3 نفر متشکل از 2 بازیکن و 1 نفر از کادر اجرایی باشگاه هستند که مطابق دستورالعمل‌های اعلامی این افراد تا بهبودی نهایی و انجام تست مجدد قرنطینه می‌شوند.

پزشک تیم فوتبال صنعت نفت اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تست مثبت ما کمتر از 5 نفر است تمرینات را با رعایت تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن تمامی اماکن تمرینی از امروز زیر نظر کادرفنی از سر می‌گیریم.

موسوی با یادآوری این نکته که سلامتی اعضای جامعه به ویژه ورزشکاران از اولویت های همیشگی باشگاه صنعت نفت بوده، گفت: امیدواریم بتوانیم بار دیگر در محیطی سالم، هیجان و نشاط را به جامعه به ویژه هواداران خونگرم آبادانی اهدا کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان کرونا صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست

سرمربی نامدار ایتالیایی سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

طرفداری | از نظر فابیو کاپلو، مسی، مارادونا و پله سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال هستند.

مراسم جایزه لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس شهر مادرید با حضور چهره‌های سرشناسی برگزار شد. فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی که تجربه هدایت باشگاه‌های بزرگی چون میلان، رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در حاشیه این مراسم گفت:

در جام خوان گامپر، مسی را 20-25 دقیقه تماشا کردم و از رایکارد (سرمربی وقت بارسا) درخواست کردم او را به صورت قرضی به خدمت بگیرم. مسی یه نابغه بود. لامین یامال می‌تواند جای او را بگیرد؟ 

لامین یامال کیفیت بالا و استعداد جالب توجهی دارد، ولی یک نابغه مثل مسی، پله و مارادونا نخواهد شد. 

آیا کریستیانو رونالدو نابغه نیست؟ 

ما فقط سه نابغه در تاریخ فوتبال داشته‌ایم؛ مسی، پله و مارادونا. هرگاه از من درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌پرسند، من مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است که عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده، اما مثل مسی یک نابغه نیست. رونالدو شوت می‌زند، موقعیت می‌سازد و همه کار می‌کند، اما نابغه نیست. به همین سادگی.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟